Vyzerá to tak, že sa štýl 80. a 90. rokov sa vracia do módy. Odzrkadľuje sa to na produktoch viacerých svetovo známych značiek Puma, Nike či Reebok a dokonca aj na dizajne webových stránok.
Nemecký gigant Adidas so svojim brandom Originals módu preniesol nielen na pulty, ale aj do online. Svoju aktuálnu a najnovšiu edíciu tenisiek s názvom Yung Series ponúka na stánke z čias, kedy boli modely tenisiek moderné. Rok 1996/1997 sa odrazil aj na dizajne online obchodu.
Webová stránka je ukážkou všetkého, čo bolo v tej dobe trendy. Nechýbajú v prvom rade farby, nadpisy z WordArt-u, blikajúce tlačidlá na preklik a rôzne pohyblivé animácie. Jednoducho môžete na stránke vidieť maximalizmus všetkého nevkusného.
Tenisky ako cestovný lístok
Naposledy Adidas vymyslel tenisky slúžiace ako cestovný lístok, ktoré získali na festivale kreativity ADC Europe Awards Grand Prix. Limitované tenisky Adidas sa začali predávať 16. januára v Berlíne, kde už dva dni pred spustením kolekcie čakali záujemcovia pred obchodmi.
Dôvodov je niekoľko, tenisky v hodnote 180 eur slúžili ako celoročné predplatné na mestskú dopravu, ktorá vyjde najmenej 728 eur. A ďalším dôvodom je, že netradičný dizajn a funkčnosť zaujala aj nadšencov, ktorý takéto unikátne tenisky zbierajú. Alebo sú aj špekulanti, ktorí kúpili tenisky s cieľom predať ich následne za výrazne vyššiu cenu.
Vďaka Adidasu ožil aj Snapchat
Adidas sa rozhodla pri predstavení novej kolekcie tenisiek použiť na propagáciu sociálnu sieť Snapchat. Na platforme okrem reklamy nasadila videá a dokonca priamy predaj limitovanej edície obuvi. Podľa zahraničných zdrojov bola kolekcia vypredaná do 24 hodín.