Moderné poistenie, ktoré mení stratené či ukradnuté na nové. Nová kampaň Slovenskej sporiteľne štartuje 6. marca 2019.
„Kampaň na poistenie osobných vecí a karty je súčasťou posilňovania pozicioningu značky smerom k inováciám, nielen technologickým ale aj produktovým. Unikátnym produktom, ktorý je možné uzavrieť v tejto podobe len v Slovenskej sporiteľni, cielime primárne na aktívnych, mestských ľudí. Poistenie je pre nás súčasťou kvalitného finančného poradenstva a skvelou diferenciáciou, ktorá nám pomáha v akvizícii, ale aj v retencii,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
A ako dodáva, už minulý rok sa banke výrazne zvýšil počet klientov, ktorí si svoje účty preniesli do Slovenskej sporiteľne. „Bolo to aj vďaka viacerým inováciám, ako napríklad digitálny prenos účtu, naše nové digitálne bankovníctvo George a iné. Pomohlo nám tiež nové smerovanie značky. Za minulý rok sme sa významne posunuli vo vnímaní značky smerom k inováciám, máme ambíciu stať sa lídrom v tejto oblasti, rovnako ako v zodpovednosti. Významne sme sa posunuli vo vnímaní u mladšej mestskej, ale aj afluentnej cieľovej skupiny, s najväčším nárastom v Bratislave. Je to posledný región, v ktorom nie sme trhovým lídrom, a to chceme zmeniť. Moderné poistenie je ďalším dôvodom, prečo byť klientom našej banky.“Aktuálnu kampaň bude banka, okrem tradičného mixu, rozvíjať výraznejšie v prostredí sociálnych sietí. Tento rok bude rovnako pokračovať aj v témach súvisiacich so spoločenskou zodpovednosťou, po úspešnom prvom ročníku grantu #mamnato, intenzívne pracuje spolu s Nadáciou Slovenskej sporiteľne na ďalšom pokračovaní.„So stratou prípadne krádežou osobných vecí sa spája množstvo negatívnych emócií. My sme sa ale na túto tému pozreli z iného uhla a rozhodli sme sa, že divákov nebudeme zbytočne strašiť. Namiesto toho im ukazujeme strácanie vecí v jednej z najpríjemnejších životných situácií – pri nájdení lásky. Keď už máme niečo stratiť, je pekné pri tom aj niečo nájsť. A ak je to láska, tak tá strata pravdepodobne aj stojí za to,“ povedala Eva Myjavcová, copywriterka kampane zo Zaraguzy.
Vizitka kampane
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Social media manager: Nela Pazderková
Account: Katarína Kaššová, Eva Klimeková
Režisér: Jonáš Karásek
Kamera: Tomás Juríček
Produkcia: Protos Productions : Barbara Kipsová, Andrea Mlynková
Postprodukcia: studio Ekran : Peter Košťál
Strih: Matej Beneš
Hudba: FATMUSIC