Nová kampaň OTP Banky Slovensko pod názvom VIAC je zameraná na nové pôžičky určené pre senzitívnych klientov, ktorí sú ochotní porovnávať ponuky bánk na trhu.
Pri komunikácii úrokovej sadzby je vo väčšine prípadov najväčším problémom fakt, že klienti v komunikačnom pretlaku na trhu nevedia posúdiť jej výhodnosť. Kreatívna agentúra 01MarketingHouse preto pre sieťovú agentúru OTP Banky Slovensko Branding CAN navrhla poňať produktový benefit inak, ako číselným vyhodnocovaním úrokovej sadzby. Do televízneho spotu zakomponovala silný emocionálny rozmer, ktorý nesie jednoznačné posolstvo o jeho výhodnosti a zároveň aj nefalšovaný pocit spokojnosti, že s OTP Pôžičkou dostane zákazník VIAC než v inej banke.
Televízny spot sa nakrúcal v divadelnom prostredí, v ktorom banka komunikovala aj predchádzajúce kampane. TV spot je nasadený v rámci skupiny staníc JOJ, pričom ho podporuje aj online, rozhlasová a outdoor komunikácia.
„Na scéne cítiť zanietenosť jednotlivých vystupujúcich a až nákazlivé nadšenie režiséra ako hlavnej postavy. Proste, všetci žijú pre divadlo. A to nadšenie sa prenáša aj na ľudí pred televíznymi obrazovkami. Čaro celého spracovania je podčiarknuté použitím jediného slova, na ktorom graduje dej smerujúc k pointe. V jednoduchosti je krása,“ vysvetľuje svoje pocity z nového televízneho spotu Róbert Varšányi, head of marketing OTP Banka Slovensko.
OTP Banka Slovensko si po nasadení televízneho spotu nechala preveriť jeho účinnosť prostredníctvom prieskumu, či sa jeho idea stretla s porozumením. Na základe výsledkov tohto prieskumu a biometrie agentúry 2Muse sa počas prvej vlny kampane upravoval packshot aj voiceover.
Finálnu ideu a návrh spotu vypracoval skúsený režisér Jonáš Karásek a agentúra Protos production. Na novej komunikačnej kampani OTP Banky Slovensko pod názvom VIAC sa najmä prostredníctvom sociálnych sietí výrazne podieľa aj tím 01MarketingHouse, ktorý je súčasťou väčšieho domáceho zoskupenia 01People s fintech produktami globálneho zamerania.
Tím 01MarketingHouse pripravil pre klienta OTP Banka Slovensko ešte VIAC. Vytvoril jedinečnú textáciu rozhlasového spotu, do ktorého zapracoval časť piesne VIAC od skupiny IMT Smile.
Vizitka kampane:
Agentúra: 01MarketingHouse - pre sieťovú agentúru OTP banky Slovensko Branding CAN
Produkcia: Protos production
Režisér: Jonáš Karásek
Fotograf: Šymon Kliman
Senior account manager: Zuzana Lacová
Account manager: Simona Fialová
Agency team leader: Martin Kukoľ
Art Director: Peter Pivák
Copywriter: Martin Kukoľ , Kristína Labajová
Social media manager: Kristína Labajová
Klient: OTP Banka Slovensko, Head of marketing: Róbert Varšányi, Marketing specialist: Miroslava Juračíková


