Primalex bol doteraz medzi zákazníkmi vnímaný najmä ako značka farieb na stenu. Teraz sa značka rozhodla posilniť svoju pozíciu aj na trhu s nátermi na drevo.
15-sekundový spot prehľadne uvádza výhody produktu Lazúra 3v1, ktorými sú ochrana proti zamodraniu, drevokaznému hmyzu a hubám. „Benefit produktu sme sa rozhodli ukázať na vojsku, ktoré bráni povrch dreva pred nepriateľom. O produkciu a 3D animáciu sa postaralo Alien studio,“ hovorí Michal Mazan z agentúry Zaraguza.
Segment náterov na drevo podľa výskumnej agentúry GfK za posledný rok zvyšoval svoj podiel zhruba o 4 percentá. Doteraz predaj produktu Lazúra 3v1, ktorý bol na slovenský trh uvedený v roku 2017, rástol aj bez výraznejšej mediálnej podpory, Primalex však na trhu vidí ďalší potenciál predaja. „Spotrebiteľom chceme jednoznačným spôsobom predstaviť nesporné výhody nášho produktu. Nejde len o ochranu drevených materiálov, ale napríklad aj o fungicídne napúšťadlo, ktoré je už priamo obsiahnuté vo výrobku,“ objasňuje stratégiu značky Matúš Medveď, brand manažér značky Primalex pre Slovenskú republiku.Tv spot štartuje dnes. Okrem televízie kampaň využíva POS a printy. Podporená bude aj PR komunikáciou, ktorú zabezpečuje agentúra Media & Communication Consulting. Kampaň potrvá do konca mája 2019.Vizitka kampane:
Názov kampane: Lazúra 3v1
Klient: Primalex
Reklamná agentúra: Zaraguza
Creative director: Jaroslav Vígh, Michal Mazan
Art director: Michal Mazan
Copywriter: Jaroslav Vígh
Account manager: Katarína Kaššová, Marek Kabát
Použité médiá: TV, POS, print, PR komunikácia
Termín nasadenia: 8. 4. 2019
Produkcia televízneho spotu: Alien Studio
Réžia: Ivan Uličný
Zvuk: K2 zvuk