Slovenská sporiteľňa nasadí televízny spot štartuje 1. mája a je súčasťou kampane, ktorá začala v online a printoch už v polovici marca úspešnými príbehmi firemných klientov banky - Veselá paradajka, Voltia a Vajda group.
„Klienti nás inšpirujú svojimi úspešnými príbehmi. Novým televíznym spotom pokračujeme v posilňovaní pozicioningu banky ako inovatívneho a zodpovedného lídra, ktorý verí ľuďom, ideám a podnikaniu. Tiež chceme ukázať, že Slovenská sporiteľňa je banka pre život a podnikanie. Myslíme si, že moderná krajina potrebuje firmy a podnikateľov, ktorí si veria a banku, ktorá verí im,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Slovenská sporiteľňa v kampani komunikuje benefity, ktorých cieľom je zjednodušovať firmám cestu k úspechu.„Pokiaľ ide o podnikanie, neustále nás bombardujú rôzne sucess stories o tých, ktorí v biznise uspeli a zbohatli. Toto pozlátko je však len vrchol ľadovca a úspechu predchádza množstvo prebdetých nocí, vypitých káv, potu a niekedy aj sĺz. V našom novom spote preto oslavujeme celý ten náročný proces, ktorý predchádza úspechu a vieru podnikateľa vo svoje vlastné schopnosti a vízie,“ približuje Eva Myjavcová, copywriterka agentúry Zaraguza.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account: Katarína Kaššová, Anton Tököly
Režisér: Tomáš Řehořek
Kamera: Juraj Chlpík
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
Producent: Ivan Hulík
Produkcia: Michal Gögh, Anička Javorská
Postprodukcia: Ekran
Strih: Marek Královský
Hudba: Leo Justi & Brazzabelle - Swipe It Off (feat. Zanillya)