Brazília sa podľa štúdie umiestnila na druhom mieste v prieskume používania sociálnych médií. Používatelia strávia denne na sociálnych platformách v priemere 3 hodiny a 56 minút. Naopak čo sa týka návštevnosti výstav a múzeí, iba 7,5 percenta Brazílčanov má vo zvyku kultúrne sa vyžiť.
Aby brazílske Museu Nacional de Belas Artes upriamilo pozornosť na výstavu zbierky 82 rokov starých umeleckých diel v Rio de Janeiro, spojila umenie s online svetom. V rámci kampane Hashtags of Art agentúra NBS priradila populárne hashtagy pod známe maľby tak, aby vystihovali trend na sociálnych sieťach, najmä Instagame.
Cieľom je dosiahnuť záujem nadšencov online prostredia a upriamiť ich pozornosť na výstavu umenia. Napríklad pri maľbe brazílskeho Monarcha Dom João VI z 19. storočia, ktorá zobrazuje jeho korunáciu tvorcovia pridali hashtagy ako #outfitoftheday, #likeaboss, či #instaluxe.
Výstava bola tiež premiestnená na Instagram, kde sú uverejňované fotografie umeleckých diel aj s populárnymi hashtagmi.