V Bratislave sa na niekoľkých miestach objavili bilbordy, ktorých ústrednou postavou je Matej Sajfa Cifra. Veľký headline „Váš kandidát Matej Sajfa Cifra“ na bielom pozadí a Sajfa v saku vo verejnosti evokoval vstup do politiky.
Po niekoľkých dňoch prišlo odhalenie.
Na nábreží Dunaja vzniká Eurovea City – moderná štvrť, ktorá má ambíciu stať sa spoločenským a kultúrnym centrom hlavného mesta. Projekt svojou funkcionalitou, službami a veľkosťou spĺňa všetky podmienky na to, aby bol v mysliach ľudí pasovaný za novú mestskú štvrť, ktorej vychytávky predstavuje prostredníctvom Sajfu v online kampani agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Každá mestská štvrť má svojho starostu. Výnimkou už nie je ani Eurovea City. Prvou osobnosťou s ambíciami obsadiť starostovskú stoličku sa stáva Matej „Sajfa“ Cifra. V sérii online videí ukazuje, ktoré atribúty ho presvedčili natoľko, aby oznámil kandidatúru.
Ľudia sa dozvedia viac o prvom slovenskom mrakodrape Eurovea Tower, nákupných pasážach, cyklotrasách, verejných priestoroch a ďalších benefitoch novej štvrte. Videá so Sajfom majú autentický vlogový charakter, na aký sú jeho diváci zvyknutí.
Trvanie kampane je rozložené do niekoľkých týždňov. Každé video sa venuje jednej z kľúčových tém ako Leisure, Living, Offices a Shopping.
Vizitka kampane:
Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Martin Larry Jaňák, Marek Sivy
Copywriter: Matúš Kvas
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Account Manager: Ema Marišová, Zuzana Záziková
Režisér: Róbert Ludrovský
Produkcia: FANTOMAS PRODUCTION