Pozrite si video, ktoré je vyvrcholením kampane značky Gambrinus pri príležitosti 150. výročia pivovaru a Gambrinus ho uverejnil na svojom facebooku. Kampaň pripravil český TRIAD.Tento rok oslavuje Gambrinus 150 rokov. V prvej vlne kampane značka sľubovala, že Gambrinus bude aj o 150 rokov pivo, ktoré sa dobre pije a na nič sa nehrá. Pointou je, že nech sa deje čokoľvek, Gambrinus sa nezmení.
V druhej vlne kampane Gambrinus v Čechách pripravil niekoľko billboardov, ktoré priamo hovorili o kúzelnikovi Davidovi Copperfieldovi. Túto kreatívu uverejnili aj na sociálnych sieťach, kde im David post okomentoval a začal sa „boj", či Copperfield naozaj nechá zmiznúť pivovar a pivo Gambrinus.
Následne bolo meno Copperfielda prelepené na všetkých billboardoch v Českej republike, pričom iluzionista prijal výzvu pivovaru „kto z koho“. Pivovar za Davidom do Las Vegas vyslal svojho sládka s desiatkou Gambrinusu v kufríku, aby dokázal, že toto pivo ani trikom najväčšieho iluzionistu nepodľahne.
Na streche kasína v Las Vegas sa kúzelník pokúsil nechať zmiznúť desiatku Gambrinus. To sa síce nepodarilo, ale zmizlo celé Las Vegas.