StoryEditor

ANwell pokračuje v politickej satire. Terčom sa stal Ľuboš Blaha

03.06.2019, 09:01
Autor:
pzpz
Komunikáciu značky zastrešuje agentúra Digitalka.sk.

Spoločnosť ANwell poskytujúca tlačiarenské a kopírovacie služby pokračuje v komunikácií, ktorá jej už dvakrát zabezpečila mimoriadny organický zásah a virálne šírenie. Po kampani s kapitánom Dankom a Irén Sárközy prichádza s novou komunikáciou adresovanou na poslanca Smeru Ľuboša Blahu.

 

​Na Mlynoch tentokrát vylepila bilbord, ktorého cieľom bolo zaujať študentov a vytvoriť interakciu medzi offline a online. Kreatívna agentúra zastrešujúca marketingovú komunikáciu spoločnosti vymyslela tajničku, ktorú keď študenti vyriešia a kliknú na webovú stránku uvedenú na bilborde, majú možnosť vyhrať tričko s nápisom súvisiacim s tajničkou.

digitalka.sk

 

Tento štýl reklamy nás baví a vidíme, že pre cieľovku klienta je zaujímavý a úspešný. Sme radi, že náš klient ANwell je odvážny. Ďakujeme mu, že ide do takejto komunikácie, ktorá môže byť pre niekoho na hrane,“ povedal pre Stratégie Peter Sekelský, art director agentúry Digitalka.sk.

Vizitka kampane:

Klient: Anwell
Agentura: digitalka.sk
Creative Director: Peter Sekelský. Marek Vandrák
Art Director: Peter Sekelský
Copywriting: Marek Vandrák
Account manager: Lukáš Ďurina
Social media: Silvia Smolková
Web Developer: Marián Hucík

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2022 17:51