StoryEditor

KitKat je prvýkrát ružový a vyzýva „Daj si pauzu naRuby“

04.06.2019, 10:48
Autor:
rmrmTSTS
Tvárou kampane je český youtuber a komik Vladimír Kadlec.

Po minuloročných úspešných Majstrovstvách sveta v pauzovaní, ktoré značke vyniesli rekordný nárast predajov a zlatú českú EFFIE, prichádza KitKat s kampaňou, ktorá sprevádza uvedenie nového produktu KitKat Ruby.

Komunikácia „Daj si pauzu naRuby“ beží na Instagrame, YouTube a v kinách Cinestar a má za cieľ aktivizovať najmä mladých ľudí do 25 rokov. Aj preto sa tvárou kampane stal youtuber a komik Vladimír Kadlec vystupujúci pod prezývkou @vladavideos. Realizácia sa opäť odohráva pod taktovkou agentúry Symbio.

Novinka KitKat Ruby je ružová čokoláde, ktorá sa vyrába zo špeciálnych ružových kakaových bôbov. „Ide o najväčšiu inováciu v cukrovinkovom priemysle od vynálezu bielej čokolády pred viac než 80 rokmi. KitKat bola prvá značka, ktorá v roku 2018 predstavila Ruby čokoládu. Prelomový produkt podčiarkuje odhodlanie Nestlé rozvíjať svoje popredné medzinárodné cukrovinky po celom svete,“ vysvetľuje Adenike Gbadeboriová, brand managerka značky. „Unikátnu čokoládovú tyčinku, ktorá má celkom prírodnú chuť aj farbu, chceme ponúknuť aj našim spotrebiteľom v Česku a na Slovensku,“ dodáva.

Inovatívny prístup sa odráža aj v samotnej komunikácii. „Vychádzame z názvu Ruby a využívame jazykové hračky, aby sme ukázali, ako novinka prevracia naruby nielen roky nemenné zákony vo výrobe sladkostí, ale aj princípy pauzy, s ktorou sa KitKat dlhodobo spája,“ načrtáva hlavný insight Klára Slavíková, Head of Social Symbio. V Českej republike a na Slovensku značka stabilne cieli na mladé publikum do 25 rokov, čo motivovalo rozhodnutie presunúť hlavné ťažisko kampane na Instagram a YouTube a tento mix doplniť kinoreklamou v sieti multikín CineStar. „Silu a relevanciu Instagramu pre našu cieľovú skupinu sme si vopred otestovali v rámci ongoing komunikácie, ktorú skúšame tohto roku prvýkrát a pomáha nám zvyšovať povedomie o značke aj mimo kampaňových období. Doterajšie výsledky nás utvrdili v tom, že urobiť z IG profile hlavný komunikačný nástroj značky bol dobrý krok,“ dopĺňa Klára Slavíková.

Posilniť záujem cieľovej skupiny má aj voľba ústrednej postavy kampane, ktorou sa stal influencer Vladimír Kadlec známy pod pseudonymom @vladavideos, ktorého fanúšikovská základňa na Instagrame presahuje pol milióna ľudí. Do deja krátkych reklamných spotov zapojil aj svojho psa Vodopáda. „Vláďa vystihuje archetyp značky KitKat neuveriteľne presne. Je to vtipkár a rád baví ostatných, čo sa premietlo do finálnej podoby jednotlivých kreatív. Radi by sme s ním spolupracovali dlhodobo, a preto tohto roku za KitKat zrejme ešte nepovedal posledné slovo,“ dodáva Adenike Gbadeboriová, brand managerka značky. Nestlé

​Symbio spolupracuje so značkou KitKat už tretí rok. Za minuloročnú kampaň Majstrovstiev sveta v pauzovaní spoločne získali ocenenie česká EFFIE 2018.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:04