StoryEditor

Značka 7Up vracia do reklamy maskota z deväťdesiatych rokov, Fida Dida

05.06.2019, 12:28
Autor:
rmrm
Kampaň chce inšpirovať k odloženiu smarfónov a užívaniu si prítomného okamihu.

Ako informovala spoločnosť PepsiCo, hlavným posolstvom letnej kampane je: „Užívaj si chill“. 

Kampaň chce inšpirovať k odloženiu smarfónov či laptopov, k socializácii a užívaniu si prítomného okamihu. Predstaviteľom kľúčového odkazu kampane je Fido Dido, animovaná postavička, ktorá bola hrdinom reklám 7Up v 90-tych rokoch. 

„Odkazom kampane nie je zbaviť sa moderných technológií či sociálnych sietí, ale žiť takpovediac tu a teraz. 7Up chce spolu s Fidom Didom inšpirovať k aktívnemu životu a objavovaniu jeho krás, vrátane osobnej komunikácie s tými, na ktorých nám záleží,“ vysvetľuje Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR.

Na Slovensku budú v priebehu kampane vysielané lokalizované televízne spoty, a to v TV JOJ a TV Markíza. Zatiaľ čo v júni a júli uvidia diváci 30-sekundové spoty, na august je plánovaná skrátená 15-sekundová reklama. Komunikácia podporená limitovanou edíciou 7Up s Fidom Didom a merchom. Merch pozostávajúci z ikonických tričiek a mikín bude súčasťou rôznych súťaží pre spotrebiteľov. Kampaň prebieha od júna do konca augusta.

Vizitka kampane:
Timing: 6 – 8/2019
Mediálne nasadenie: TV, PR, in-store
Produkčná agentúra: Mark BBDO Praha

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 12:00