Mladí Česi a Slováci riešia nedostatok sebavedomia alkoholom. Sebavedomie vyvolané alkoholom však veľmi často spôsobuje klamlivé vnímanie reality. Česká Zaraguza sa rozhodla na tento problém poukázať.
V novej CSR kampani pre AXE v spolupráci s ambasádorom značky GoGom predstavuje hudobný klip Alkosebavedomie. Na texte piesne spolupracovala Zaraguza so známym slovenským raperom Egom a za hudobnou produkciou stojí Viktor Hazard.
Na sebe nemám nič, iba AXE, sebavedomie a roky praxe – toto sú slová, ktoré rapuje najpopulárnejší slovenský youtuber GoGo, pričom v klipe ukazuje tri paralely, ako sa cez falošné sebavedomie vníma sám, ako ho potom v skutočnosti vnímajú ostatní a v poslednej figuruje so zdravým sebavedomím bez alkoholu.
Na zdravé sebavedomie poslúžia podľa GoGa dve riešenia. Jedným je nový produktový rad AXE a druhým je 30-dňová instagramová otužovacia výzva je #ICECHILLCHALLENGE, v ktorej si mladí môžu dopriať ľadové sprchy.
Výzvu spúšťa GoGo na svojom Instagramovom profile, pričom s otužovaním začína aj on sám.
"Z našich interných výskumov, ktoré sme vykonali na účely kampane, nám vyšlo, že alkohol je stále závažným problémom mladých ľudí. Som preto veľmi rád, že sme so Zaraguzou prišli na riešenie, ktoré spadá do DNA značky a #ICECHILLCHALLENGE je koniec-koncov celkom zábavná a ešte aj zdravá výzva. Na začiatku to pre niekoho môže byť nepríjemné, ale stojí to za to a veľmi rýchlo to prinesie aj výsledky,” hovorí Adam Palovič, brand manager značky AXE.
Mediálne kampaň zastrešuje agentúra MindShare.
Vizitka kampane: Klient: Unilever / Axe
Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
Creative director: Michal Pastier, Peter Michalka
Creative Team Leader: Kristína Karabínošová
Copywriter: Roman Krmášek, Judita Ružičková, Martin Krafčík
Strategy: Roman Biath
Art Director: Jaroslav Novotný, Marián Vaňo
Account Manager: Ondřej Duka, Vojtěch Muška, Filip Sajka
Hudobná produkcia a mix: Viktor Hazard / FAT music
Text piesne: Michal Ego Straka
Produkčná agentúra: Stink Films
Mediálna agentúra: Mindshare