StoryEditor

Vznikol nový koncept agentúry s názvom Work&Hugs

30.07.2019, 09:47
Autor:
redred
Za novým projektom stojí Jord Nikov, Martin Vereš, Simona Bubánová a Andrej Krátky.
Po dvadsiatich rokoch úspešnej existencie na reklamnom trhu sa nezávislá reklamná agentúra Creative Department spojila s agentúrou s novým konceptom spolupráce Work&Hugs.
V spoločnom koncepte budú po novom spolupracovať Simona Bubánová a Andrej Krátky z agentúry Creative Department, Jord Nikov a Martin Vereš. Vznikol tak tím overený praxou v oblasti reklamy, marketingu a poradenstva.

Cieľom nového projektu je prinášať klientom efektívnu kreatívu postavenú na biznis consultingu. "Nový side-by-side prístup k spolupráci s klientom budujeme na dlhoročných skúsenostiach tímu. Tento model umožňuje efektívnejšie pochopiť a uchopiť momentálny stav klienta, a vďaka tomu poskytnúť konzultácie a kampaňové riešenia na mieru," hovorí o novom projekte Simona Bubánová.

Nový koncept spolupráce má za sebou už pilotné projekty. Work&Hugs sa podieľa na príprave komunikácie Olympijských hier v Tokiu 2020 pre klienta Slovenský olympijský a športový výbor, kde agentúra predstavila ročný kreatívny koncept a taktiež komunikačný launch úspešného e-commerce projektu Dedoles v ATL a offline prostredí.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 13:53