StoryEditor

McDonald's pokračuje so smerovacími billboardami

30.07.2019, 09:58
Autor:
pzpz
Tentokrát namiesto loga značky používa hranolky.

Po minuloročnej úspešnej kampani, pokračuje McDonald's so smerovacími billboardami aj tento rok. Vo Francúzsku nasadil na reklamné plochy vizuály znázorňujúce smer k najbližšej prevádzke rýchleho občerstvenia. Na vizualizáciu použila agentúra TBWA\ Paris ikonické hranolky.

Ads of the World

Ads of the World Ads of the World Ads of the World

Minuloročná práca „Sledujte oblúky“ uspela aj na vlaňajšom festivale kreativity v Cannes, kde získala najvyššie ocenenie Grand Prix v kategórii Outdoor.

Adweek

McDonald's experimentoval v outdoore aj v marci, keď na reklamných nosičom zobrazil iba rozmazané ukážky najznámejších jedál, ktoré ponúka. Odvahu podčiarkol headlinom v spodnej časti obrázku: Say no more. 

adsoftheworld.com adsoftheworld.com adsoftheworld.com

01 - Modified: 2018-12-27 07:47:30 - Feat.: 0 - Title: McDonald´s predstavil roztomilé reklamy, vzdal hold ženám aj oslávil výročie Big Macu svätými obrázkami 02 - Modified: 2019-05-30 11:24:18 - Feat.: 0 - Title: McDonald´s mení obal dezertu McFlurry 03 - Modified: 2019-07-23 07:47:40 - Feat.: 0 - Title: Rakúsky McDonald´s sa ospravedlnil Talianom 04 - Modified: 2018-04-05 16:24:37 - Feat.: 0 - Title: Hlavy matriošiek ako lopty, Chrám Vasila Blaženého namiesto hranoliek. Ochutnajte novú kampaň McDonalds
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 14:19