Poštová banka motivuje svojich klientov k plateniu hodinkami a mobilom. Vďaka týmto rýchlym, pohodlným a bezpečným smart platbám môžu získať cashback až do 30 eur, ale aj smarthodinky, smartphony či bezplatný vstup na vybraných kúpaliskách. Promuje to v novej kampani pre mladých.
„Kampaň na účet pre mladých, ktorú banka spustila 2. augusta, bude komunikovaná cez BTL nosiče, kombináciou rôznych formátov v digitálnom prostredí,“ hovorí head of marketing Poštovej banky, Silvia Wenderlová. Okrem účtu zadarmo, ktorý banka ponúka všetkým do 27 rokov, a to bez ohľadu na to či ide o študentov, alebo nie, môžu všetci klienti získať aj cashback za mobilné platby až do výšky 30 eur. K založeniu účtu a využívaniu smart platieb ich banka bude motivovať rôznymi súťažami.
Popri digitálnej a rádio podpore budú súčasťou kampane aj eventy, na ktorých Poštová banka predvedie fungovanie smart platieb v praxi. „Naša hliadka Paywatch v auguste navštívi vybrané kúpaliská, na ktorých návštevníkom predvedie, aká jednoduchá je platba hodinkami alebo mobilom. Tieto platby pôjdu na účet Poštovej banky. Veríme, že tak ľudí nielen prekvapíme, ale ich aj oboznámime so skvelými možnosťami moderných bezkontaktných platieb,“ dodáva head of marketing Poštovej banky Silvia Wenderlová.
V septembri sa Paywatch hliadka Poštovej banky objaví aj na iných miestach, na ktorých uhradí účty za niektorých návštevníkov, aby sa čo najviac ľudí na vlastnej koži a na vlastné oči presvedčilo o jednoduchosti a ostatných výhodách smart platieb.