Jeden z najznámejších spevákov Ed Sheeran začiatkom leta prekvapil spoluprácou so značkou Heinz. Rozhodol sa jej oznámiť na Instagrame, že vymyslel, ako by mohla vyzerať ich reklama. Ak chcú, môže si v nej rovno aj zahrať.
O mesiac na to bolo všetko dohodnuté. A tak sa Ed Sheeran stal hlavnou postavou v reklame, ktorá si robí srandu z luxusných reštaurácií. Online spot mal na Youtube za necelý mesiac od zverejnenia viac ako 2 milióny zhliadnutí, teraz je to takmer 4,5 milióna. Nehovoriac o Sheeranovom oficiálnom instagramovom profile, kde má video 3,2 milióna pozretí. Fanúšikovia speváka aj produktov si reklamu obľúbili a tak rýchlo narástla jej popularita.
Medzičasom z dlhodobej spolupráce, ktorá trvá podľa britského Independent od roku 2014, vznikla edícia kečupov, ktorá má názov Edchup. Ide o klasický kečup, na ktorom sa pozmenil obal - teda meno a mierne dizajn.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
A ako býva zvykom, ak je spolupráca úspešná, značka sa z toho snaží vyťažiť čo najviac. Po chvíľkovom utíchnutí o spolupráci so spevákom prichádza informácia o prenesení Edovho tetovania na limitovanú edíciu obalov kečupov.
Fľaša, ktorú vytvorila agentúra David, obsahuje výber z mnohých Sheeranových tetovaní. Vyrobí sa 150 kusov unikátnych fliaš, z ktorých 104 bude rozdaných prostredníctvom online lotérií a tri ďalšie budú vydražené v aukcii.
Výťažok pôjde na dve charitatívne organizácie podľa Sheeranovho výberu: Detské hospice East Anglia a Rise Against Hunger.