Kamil Aujeský sa rozhodol po roku a pol fungovania digitálnej agentúry vylepšiť vizuálnu identitu. Nový dizajn navrhol Lukáš Vančo.
Predtým písmeno “a”, teraz písmeno “D” v logu metaforicky reprezentuje šípka, play button, čím odkazuje na zameranie v online, a tiež symbolizuje progresívnosť a inováciu v pracovnom prístupe.
„Zo šípky sa stal doplnkový a aj poznávací prvok, vďaka ktorému si samsiDigital s nikým nepomýlite,“ tvrdí Kamil Aujeský CEO a zakladateľ agentúry samsiDigital.
“Vedeli sme, že komplexne vylepšiť vizuálnu identitu samsiDigital bude potrebné, aby naša agentúra pôsobila profesionálnejšie. Sme presvedčení, že firma, ktorá má 15 interných pracovníkov a poskytuje komplexné digitálne marketingové služby, musí mať reprezentatívny vizuál. Ten nám, ako sebakriticky všetci uznávame, doteraz chýbal. Preto sme oslovili Lukáša Vanča, ktorý priniesol externý pohľad na našu agentúru, a pomohol nám pretaviť naše vízie do identity, ktorú už teraz používame. Teším sa, ako v nových farbách pomôžeme ďalším klientom inovovať ich komunikáciu,” hovorí o novinke Aujeský.