StoryEditor

samsiDigital má novú vizuálnu identitu

26.08.2019, 13:34
Autor:
TSTS
Dizajn má podčiarkovať hodnoty a ciele agentúry.

Kamil Aujeský sa rozhodol po roku a pol fungovania digitálnej agentúry vylepšiť vizuálnu identitu. Nový dizajn navrhol Lukáš Vančo. 

Predtým písmeno “a”, teraz písmeno “D” v logu metaforicky reprezentuje šípka, play button, čím odkazuje na zameranie v online, a tiež symbolizuje progresívnosť a inováciu v pracovnom prístupe.

samsiDigital

​​„Zo šípky sa stal doplnkový a aj poznávací prvok, vďaka ktorému si samsiDigital s nikým nepomýlite,“ tvrdí Kamil Aujeský CEO a zakladateľ agentúry samsiDigital.

“Vedeli sme, že komplexne vylepšiť vizuálnu identitu samsiDigital bude potrebné, aby naša agentúra pôsobila profesionálnejšie. Sme presvedčení, že firma, ktorá má 15 interných pracovníkov a poskytuje komplexné digitálne marketingové služby, musí mať reprezentatívny vizuál. Ten nám, ako sebakriticky všetci uznávame, doteraz chýbal. Preto sme oslovili Lukáša Vanča, ktorý priniesol externý pohľad na našu agentúru, a pomohol nám pretaviť naše vízie do identity, ktorú už teraz používame. Teším sa, ako v nových farbách pomôžeme ďalším klientom inovovať ich komunikáciu,” hovorí o novinke Aujeský.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 03:33