Tradičná značka čokolád a bonboniér Figaro v spolupráci s Konektor Social CZ a PR.Konektor SR pripravila pre slovenských zákazníkov letnú kampaň. Jej hlavnou myšlienkou je motivovať rodiny a priateľov stráviť spoločné chvíle pri cestovaní po Slovensku. Koncept kampane vychádza z claimu, ktorý podporuje dlhodobo budovanú ekvitu značky, „Pre chvíľu, ktorá nás spája“. Cieľom kampane je podporiť predaj produktov, budovať pozitívny imidž značky či motivovať spotrebiteľov získať atraktívne ceny v sprievodnej súťaži.
Komunikácia súťaže odštartovala podporou v outdoore a promo videom, v ktorom spolu s rodinou účinkuje slovenská speváčka Mária Čírová. Známa Slovenka podporila Veľkú letnú súťaž aj na svojich sociálnych sieťach a prostredníctvom PR rozhovoru o cestovaní po Slovensku. Rovnako sa do kampane ako influencerka zapojila herečka a speváčka Dominika Morávková.„Sme veľmi radi, že v dnešnej uponáhľanej dobe značka Figaro svojou komunikáciou a aktivitami motivuje ľudí nájsť si chvíľu pre seba a svojich blízkych a cestovať po Slovensku. Minulý rok sa vďaka našej súťaži zrealizovalo takmer 1000 výletov a veríme, že aj tento rok si Slováci nájdu čas navštíviť krásne miesta a užiť si spoločne prírodu,“ hovorí Jakub Barvinek, brand manažér značky Figaro.
Kampaň vznikla pod taktovkou agentúry Konektor Social. PR časť kampane a spoluprácu s influencermi realizuje agentúra PR.Konektor SK. „Sme radi, že si Figaro náš výletnícky koncept opäť vybralo. Cestovanie po rodnom kraji zažíva obrovský boom, rovnako ako u nás v ČR, a preto súťaž s výletmi po Slovensku funguje v integrovanej komunikácii spoľahlivo. Motív cestovania po Slovensku je v neposlednom rade vizuálne silný ako na sociálnych sieťach, tak pri komunikácii s influencermi, čo nám pomáha pri budovaní imidžu tradičného slovenského brandu“, dopĺňa Kateřina Csiriková, Senior social media konzultant Konektor Social.
Mediálnu podporu na Facebooku, Youtube a v outdoore (Bigboards, Citylights, Billboards) zastrešuje agentúra Wavemaker.