V agentúre MUW Saatchi&Saatchi sa menia kreatívni riaditelia. Dôvodom je odchod Adama Marčana, kreatívneho riaditeľa, ktorý navrhoval komunikáciu pre značky ako napríklad Ikea, Šariš, Kooperativa a SSE. V agentúre pracoval šesť rokov ako kreatívny riaditeľ. Adam odchádza na vlastnú žiadosť.
Jednou z posledných prác Adama Marčana bol launch novej značky piva Ejl pre Šariš.
Podieľal sa aj na oceňovanej kampani pre Kooperativu - Nočné rádiobudíčky:
Agentúra už má nového kreatívneho riaditeľa, ktorý vystrieda v pozícii Adama Marčana. Je ním Martin Krafčík, ktorý v MUW Saatchi&Saatchi už pôsobil.
Martin sa do agentúry vracia po dvoch rokoch strávených v českej pobočke Zaraguzy. Pre Stratégie informáciu potvrdil Kamil Charvát, Managing Director MUW Saatchi&Saatchi.
Spolu s Adamom Marčanom odchádza aj Matúš Kvas, ktorý pracoval v jeho tíme takmer dva roky. Do MUW prišiel z agentúry Seesame, kde pôsobil štyri roky ako kreatívec, primárne v social media.