Partners Group SK
StoryEditor

Partners Group SK štartuje kampaň Mesiac finančnej gramotnosti

05.09.2019, 09:56
Autor:
(red)(red)
Kampaň do vzdelávacích roadshow zapojí aj influencerov a prináša nového maskota, postavičku Andreja.

Kampaň, ktorú od 8. septembra na Deň finančnej gramotnosti rozbieha Partners Group SK, má dva hlavné ciele – pokračovať v dlhoročnej iniciatíve vzdelávania ľudí a zvyšovať finančnú gramotnosť, a zároveň predstaviť novinku Life Planner, ktorá približuje možnosti finančného plánovania a správneho narábania s rodinnými peniazmi.

Prieskumy verejnej mienky, ktoré si Partners Group SK dáva realizovať agentúrou Focus už niekoľko rokov, poukazujú na jednej strane na vysoké finančné sebavedomie Slovákov, na druhej strane odkrývajú výrazné nedostatky v riešení finančných situácií domácností a osobných financií. „Práve preto sme sa rozhodli, začínajúc Dňom finančnej gramotnosti, realizovať celoslovenskú mesačnú kampaň zameranú na zvýšenie finančnej gramotnosti a na vzdelávanie širokej verejnosti o dôležitých princípoch správneho finančného plánovania,“ vysvetľuje Monika Remiašová, marketingová manažérka Partners Group SK, a dodáva: „Pre lepšie porozumenie a vysvetlenie predstavujeme zároveň aj našu novinku, online nástroj Life Planner s ústrednou kreslenou postavičkou Andrejom, ktorý jednoduchou a zrozumiteľnou rečou prechádza životnými cieľmi a snami klientov, aby im následne znázorňoval, ako významne súčasné finančné rozhodnutie vplýva na plnenie snov a cieľov a na životnú úroveň v budúcnosti.“

Kampaň bude prebiehať do konca septembra, a preto nesie názov Mesiac finančnej gramotnosti. Vizuály kampane budú viditeľné v printoch, OOH plochách a online médiách a budú pozývať na roadshow vo vybraných obchodných centrách na Slovensku. Ich súčasťou budú aj prednášky odborníkov a influencerov na rôzne praktické témy, ako sú napríklad:

  • Ako získať bývanie podľa vlastných predstáv (Remax)
  • Ako sa zabezpečiť na materskú (Mirka Luberdová)
  • Splnený cestovateľský sen (Travelistan)
  • Profesionálny šport a financie (bývalí aj súčasní profi športovci)

Kampaň bude prebiehať zároveň vo viacerých regionálnych kanceláriách Partners Group SK po celom Slovensku, kde sa budú konať rôzne aktivity zamerané na zvyšovanie finančnej gramotnosti a dôležitosť finančného plánovania. Na stredných a vysokých školách sa budú konať prednášky pre študentov s odborníkmi na financie. Celá kampaň bude podporená PR aktivitami a aktuálnym prieskumom verejnej mienky zameraným v tomto roku na to, aké sny a životné plány Slováci majú. 

Vizitka kampane Mesiac finančnej gramotnosti:
Zadávateľ: PARTNERS GROUP SK
Grafika a vizuály: Core4
Event produkcia: Slovak Promo
PR: 1st CLASS AGENCY
Nástroje: print, online, OOH, PR, influencers, events
roadshow: ZA (Mirage – 17. 9.), BA (Avion – 22. 9.), BB (Europa SC – 24. 9.), KE (Aupark – 26. 9.)
Trvanie kampane: september 2019

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. september 2022 09:26