Eventová agentúra CREATIVE PRO sa tento rok po prvýkrát zúčastnila súťaže Conventa Best Event Award 2019 v slovinskej Ljublane a hneď získala veľký ohlas so svojimi prihlásenými projektami.
Celkovo bolo prihlásených eventov do súťaže 39, z čoho medzinárodná porota vybrala 20 finalistov. Podmienkou bolo prihlásenie eventov, ktoré sa konali medzi 15. júlom 2018 až 15. júlom 2019.
Finalistov vyberala medzinárodná porota, ktorá posudzovala inovatívnosť, kreativitu, exekúciu, výsledky, komunikáciu a udržateľnosť.
Agentúra CREATIVE PRO sa prezentovalo tromi eventami, ktoré zaradila do rôznych kategórií. V kategórii B2C predstavilo Run For The Oceans, v kategórii CROSSOVER Konferenciu FutureNow a v kategórii B2B Talks inspired by HB Reavis.
Všetky tri eventy sa prebojovali medzi finalistov, pričom 28. augusta súťažili v Ljublane o titul The Best Event of New Europe. Samotných víťazov volila medzinárodná porota a účastníci festivalu Conventa Crossover. Týmto nastavením chceli organizátori zabezpečiť ten najlepší výber.
"Výnimočný úspech pociťujeme práve v tom, že na shortliste sa ako jediné medzi slovinskými a chorvátskymi agentúrami umiestnila naša agentúra CREATIVE PRO Bratislava a CREATIVE PRO Praha. Najväčšiu radosť máme z víťazného sustainable eventu Run For The Oceans," hovorí Štefan Kozák, managing director CREATIVE PRO. Práve tento event z CREATIVE PRO Praha získal ocenenie The Best B2C Event of New Europe.
"Ďakujeme našim klientom adidas, HB Reavis a FutureNow za príležitosť spolupodielať sa na týchto jedinečných projektoch," dodal Kozák.