Spoločnosť OMV Slovensko, ktorá na Slovenskom trhu pôsobí od roku 1991, a digitálna marketingová agentúra Hype spojili sily, aby zlepšili komunikáciu značky v online prostredí.
Od spolupráce očakávajú najmä zjednotenie celej komunikácie značky a zachovanie kreatívnej aj komunikačnej konzistencie. Positioning OMV Slovensko si agentúra v spolupráci s klientom zadefinovala jasne: a to starostlivosť o zákazníkov a ich mobilitu vo všetkých svojich 98 čerpacích staniciach a dvoch staniciach Avanti, ktoré prevádzkuje.
Za rok 2020 mal OMV Slovensko podľa portálu finstat celkové výnosy 603 miliónov eur a zisk na úrovni 11,24 milióna eur. Spoločnosť, ktorá podniká hlavne v strednej a východnej Európe a zaoberá sa ťažbou, spracovaním ropy či zemného plynu a prevádzkovaním čerpacích staníc, má 117 zamestnancov a nepriamo ďalších viac ako 1000 na čerpacích staniciach.
„Chceme dosiahnuť, aby si zákazník pri predstave starostlivosti o motorové vozidlá automaticky spomenul na OMV, “ hovorí Managing Director agentúry Hype Peter Šándor. "Spoločnosť OMV Slovensko je silným hráčom na slovenskom trhu s pohonnými hmotami, a preto sa tešíme, že všetky stanovené ciele môžeme postupne začať napĺňať.“
„Do užšieho kola sa dostali tri agentúry. Agentúra Hype nás najlepšie presvedčila premyslenou stratégiou a návrhom smerovania komunikácie našich značiek,“ vysvetľuje Ľubica Slabejová, marketingová manažérka OMV Slovensko. Na to, s čím novým pre klientov prídu, si ale budeme musieť ešte počkať.
Dôležitou súčasťou spolupráce je takisto budovanie lojálnej komunity OMV Slovensko a vytváranie príťažlivého obsahu pre prirodzené zapojenie publika. Agentúra Hype bude mať na starosti aj prípravu kreatívnych konceptov pre všetky značky OMV Slovakia (VIVA, MaxxMotion a TOP Wash).