Asociácia digitálnych marketingových agentúr spúšťa tretí ročník digitálnej akadémie. ADMA digital marketing academy ponúka účastníkom možnosť získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z obasti digitálneho marketingu priamo od špecialistov v konkrétnych oblastiach.
ADMA digital marketing academy je určená najmä marketérom, ktorí chcú získať neoceniteľný know how od skúsenejších, pre ľudí na marketingových oddeleniach malých a stredných firiem, pre marketérov z offline prostredia aj pre online špecialistov, ktorí majú záujem rozšíriť obzory o ďalšie segmenty.
Akadémia pozostáva z deviatich blokov. Každý týždeň sa venuje jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu pod vedením špecialistu na danú tému z ADMA členských agentúr. Jeden workshop trvá päť hodín. Počas deviatich týždňov si účastníci prehĺbia svoje vedomosti v hlavných témach digitálneho marketingu a na konci akadémie obdržia titul Master of digital marketing garantovaný našou asociáciou.
Jednotlivé témy ADMA akadémie:
- Stratégia digitálnej komunikácie - Peter Šebo, PS: Digital
- Kreatívna tvorba - Michal Pastier, Zaraguza
- Content marketing - Juraj Sasko, Visibility
- Sociálne médiá - Marek Didák & Lívia Brtáňová, Hype
- Web & aplikácie - Miro Murgaš, CORE4 Advertising
- Médiá a plánovanie - Jiří Korpa-Ondo, Digiline
- Výkonnostný marketing - Andrej Salner, Basta Digital
- Analytika - Vlado Cintula, RIESENIA.com
- Workshop digitálneho marketingu - Martin Woska, TRIAD Advertising
ADMA digital marketing academy začína už 3. októbra. Prihlasovať sa môžete do konca septembra. Viac informácií a možnosť zaregistrovať sa do kurzu nájdete na webe.