ADMA
StoryEditor

ADMA digital marketing academy otvára tretí ročník

11.09.2019, 08:31
Autor:
TSTS
Akadémia pozostáva z deviatich blokov, z ktorých každý sa venuje inej téme z oblasti digitálneho marketingu.

Asociácia digitálnych marketingových agentúr spúšťa tretí ročník digitálnej akadémie. ADMA digital marketing academy ponúka účastníkom možnosť získať ucelený pohľad, zručnosti a praktické skúsenosti z obasti digitálneho marketingu priamo od špecialistov v konkrétnych oblastiach. 

ADMA digital marketing academy je určená najmä marketérom, ktorí chcú získať neoceniteľný know how od skúsenejších, pre ľudí na marketingových oddeleniach malých a stredných firiem, pre marketérov z offline prostredia aj pre online špecialistov, ktorí majú záujem rozšíriť obzory o ďalšie segmenty.

Akadémia pozostáva z deviatich blokov. Každý týždeň sa venuje jednej ucelenej téme z oblasti digitálneho marketingu pod vedením špecialistu na danú tému z ADMA členských agentúr. Jeden workshop trvá päť hodín. Počas deviatich týždňov si účastníci prehĺbia svoje vedomosti v hlavných témach digitálneho marketingu a na konci akadémie obdržia titul Master of digital marketing garantovaný našou asociáciou.

Jednotlivé témy ADMA akadémie:

  • Stratégia digitálnej komunikácie - Peter Šebo, PS: Digital
  • Kreatívna tvorba - Michal Pastier, Zaraguza
  • Content marketing - Juraj Sasko, Visibility
  • Sociálne médiá - Marek Didák & Lívia Brtáňová, Hype
  • Web & aplikácie - Miro Murgaš, CORE4 Advertising
  • Médiá a plánovanie - Jiří Korpa-Ondo, Digiline
  • Výkonnostný marketing - Andrej Salner, Basta Digital
  • Analytika - Vlado Cintula, RIESENIA.com
  • Workshop digitálneho marketingu - Martin Woska, TRIAD Advertising

ADMA digital marketing academy začína už 3. októbra. Prihlasovať sa môžete do konca septembra. Viac informácií a možnosť zaregistrovať sa do kurzu nájdete na webe.

01 - Modified: 2024-04-26 20:30:33 - Feat.: - Title: Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency 02 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 03 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 04 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 05 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. október 2024 14:21