StoryEditor

Bory Mall spúšťa nový komunikačný koncept s názvom Zažite západ

24.09.2019, 14:06
Autor:
pzpz
Nová stratégia je z dielne novej reklamnej agentúry THIS IS LOCCO.

Bory Mall v kampani reaguje na svoju polohu najzápadnejšieho nákupného centra v Bratislave a využíva tento fakt vo svoj prospech. Západ je štylizovaným atraktívnym motivátorom hľadania kvality, zážitkov a príjemného prostredia. A tieto atribúty vie ponúknuť v dostupnej forme práve Bory Mall. Nová stratégia pochádza z dielne reklamnej agentúry THIS IS LOCCO.

Bory Mall

​“Bory Mall je ašpiratívne nákupné centrum, najmladšie v Bratislave, no za päť rokov si už stihlo vytvoriť klientelu, ktorá sa sem rada vracia. Čo sa mi veľmi páči je, že management chápe trend a okrem ponuky retailerov prináša ľudom zážitky v podobe zaujímavých eventov. Práve iné, ako len nákupné zážitky, sú svetovým trendom v nákupných centrách, a preto sme na tom aj my postavili našu stratégiu. Následne sme hľadali unikátny komunikačný benefit na základe ktorého by sme pripravili kreatívu na zážitkovej stratégii,” tvrdí autor myšlienky západu, Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ agentúry THIS IS LOCCO.

Spojenie polohy nákupného centra a pozitívnej témy, ktorú agentúra THIS IS LOCCO bude ľuďom aj produktovo podkladať, je hlavnou myšlienkou najbližších kampaní.  Bory Mall

Súčasťou novej vizuality je aj ukotvené logo Bory Mall ukazujúce na západ. Celú myšlienku podporí množstvo ďalších sprievodných marketingových aktivít, ktoré sa budú odhaľovať postupne.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 06:09