Reklamná agentúra Respect APP oslavuje tento rok 15 narodeniny. Pri tejto príležitosti predstavila nové logo a koncept komunikácie, ktorého autorom je Mykola Kovalenko, interný grafický dizajnér, pod vedením kreatívneho riaditeľa Maria Poóra. Nové logo je nadčasové a flexibilné, je variovateľné a umožňuje grafikom voľne s ním pracovať.
"Pri vytváraní loga sme sa snažili o inovatívny pohľad," vysvetľuje Mario Poór. "Chceli sme sa oprostiť od akýchkoľvek predsudkov o jeho grafickom stvárnení. Je flexibilné a dokonalo charakterizuje myslenie agentúry “out of the box”. Preto sme v tých boxoch ostali, ale dokážeme s nimi pracovať ako s takým tetrisom. Vždy inak, podľa potreby nosiča, s ktorým pracujeme. Ale vždy to dizajnovo perfektne zapadne," dodáva Poór.
Čierno-biele logo dopĺňa a zvýrazňuje modrá, tyrkysová farba. Táto farba je s logom len na rok 2019, každý rok sa logo vyfarbí do inej. Farba môže z boxov v logu vychádzať. A nemusí. Cíteniu dizajneróv sa podľa agentúry medze nekladú.