Už po štvrtýkrát sa v Prahe bude konať podujatie Cannes in Prague, v rámci ktorého prijali pozvanie do hlavného mesta Česka špičky svetovej komunikácie, ktoré prednášajú, alebo vyhrávajú na najväčšom festivale kreativity Cannes Lions.
Organizátor podujatia René Jež približuje koncept podujatia: "Keď ste porotcom v Cannes, znamená to, že štyri až päť dní diskutujete s ďalšími desiatimi až pätnástimi špičkovými ľuďmi z odboru o niekoľkých stovkách najlepších komunikačných riešeniach a kampaní a snažíte sa nájsť zhodu v tom, ktoré z týchto riešení posúvajú danú kategóriu ďalej, stanovujú benchmark vo vybranom odbore komunikácie. Vďaka tomu získavate jedinečný pohľad do vývoja danej komunikačnej disciplíny."
Tento pohľad Cannes in Prague sprostredkováva vďaka konceptu postavenom na päťdesiat minútových blokoch pre každého spíkra. Spíkri v tomto roku udávali benchmark v kategóriách: Media, Direct, Social&Influencers, Creative Data, Creative eCommerce a Creative Efectiveness. Pozrime sa, kto konkrétne prijal pozvanie.
Daniel Bonner, Global Chief Creative Officer, Wunderman
Nicky Bullard, Chairwoman and Chief Creative Officer, MRM McCann, UK
Philip Thomas, Chief Executive Officer and President, Ascential Events Chairman, Cannes Lions
David Fletcher, Chief Data Officer, Wavemaker, United Kingdom
Mark Murray Jones, Chief Strategy Officer – EMEA, OMD
Rodrigo Sobral, Global Chief Creative Officer, Oliver
Clare Hutchinson, Chief Strategy Officer, Havas Media
Jakub Hodboď (Moderátor), Global Head of Strategy at Social.Lab, Chief Strategy Officer at Ogilvy Czech
René Jež z usporiadateľskej spoločnosti Lionhearted, ktorá je reprezentantom festivalu Cannes Lions v Česku a tiež organizátorom tréningového programu Young Lions, hovorí: "Berieme to najlepšie z najvýznamnejšie akcie v odbore komunikácie, Cannes Lions, a pozeráme sa na to z uhla, ktorý považujeme za relevantné pre odborníkov v Česku a na Slovensku. Zaujíma nás biznisový pohľad na vec - čo si môžeme vziať z tohto ročníka festivalu a využiť k rastu značiek u nás? Robíme to pre všetkých, ktorí majú potrebu chápať, kam sa v dnešnom rýchlo sa meniacom svete komunikácie značiek vyvíja, a nájsť cestu, ako komunikáciu svojich značiek týmto smerom posúvať."
Cannes in Prague si môžete vychutnať či už osobne na konferencii, ktorá sa uskutoční už 10. októbra v Prahe, alebo potom vďaka online prístupu k desiatim prednáškam z tohtoročného festivalu Cannes Lions, zameraných najmä na potreby marketérov. Treťou možnosťou je online prístup k tridsiatim case studies kampaní ocenených tento rok v Cannes. Tieto kampane ukazujú postupy, mechaniky a myšlienky, ktoré sú reálne aplikovateľné na českom a slovenskom trhu a budú sprevádzať komentárom Jakuba Hodboď, Chief Strategy Officer Ogilvy Czech, ktorý zároveň bude celou akciou sprevádzať.