StoryEditor

Značka Nespresso na Slovensku prvýkrát nasadila televíznu reklamu

04.10.2019, 12:08
Autor:
pzpz
Hlavnými postavami sú George Clooney a Natalia Dormer.

Značka kávy Nespresso vstúpila historicky po prvýkrát na slovenský mediálny trh s masívnou televíznou a online kampaňou s ikonickým hercom Georgeom Clooneym ako ambasádorom značky v hlavnej úlohe.

Vo “Výprave“ si na seba George Clooney berie brnenie, aby udatne zachránil stredoveké kráľovstvo a potom v uliciach New Yorku hľadá to, po čom jeho srdce túži - a tým je najlepšia káva v celom kráľovstve. Vedľa neho sa v reklamnom spote objaví jedna z najslávnejších kráľovien strieborného plátna, Natalia Dormer. 

„Výprava“ je inšpirovaná neutíchajúcou snahou spoločnosti Nespresso prinášať výnimočné kávové zážitky. 20 a 30 sekundová televízna reklama sprevádzaná skladbou “Solsbury Hill“ od Petra Gabriela sa odohráva na stredovekom hrade, kde George hrá cnostného rytiera, v službách rešpekt vzbudzujúcej kráľovnej.

Potom, čo George zabije draka, aby zachránil jej kráľovstvo, je mu ponúknutá odmena, v dôsledku čoho sa vydá na veľkú výpravu hľadať to, po čom úprimne túži. Pri svojom hľadaní sa okrem stredovekého dvora ocitne aj v kine a v dvojposchodovom autobuse, aby dokázal, že sa nezastaví pred ničím, len aby našiel svoje milované Nespresso.

„So značkou Nespresso spolupracujem už veľa rokov a som veľmi rád, že sme znovu spoločne pred kamerou. Tentokrát mám príležitosť spolupracovať s nesmierne talentovanou Nataliou Dormerovou a splniť si svoj sen zahrať si stredovekého rytiera,“ povedal George Clooney.

„Nespresso mám veľmi rada a moja rodina vraví, že táto reklama je pre mňa ako stvorená. A pracovať s Georgeom Clooneym je pre mňa splnený sen. Je tak milý a naviac aj vtipný. Jeho prácu obdivujem už niekoľko rokov, takže príležitosť stretnúť sa s ním a pracovať bola priam úžasná,“ uviedla o práci na “Výprave“ Natalia Dormerová.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 09:08