Pribináček sa rozhodol rozšíriť svoje portfólio o novinku, Pribináček Kapsík. Produkt s dvoma príchuťami dnes už tradičného mliečneho dezertu firma prináša v praktickom uzatvárateľnom obale, vďaka ktorému si na ňom môžu najmenší pochutnať aj bez pomoci mamičiek.
V Triad Advertising vznikla kampaň, ktorá predstavuje produkt ako neodmysliteľnú súčasť výbavy každého malého dobrodruha. Kampaň komunikuje v printe, online aj in store a pobeží v ČR a SR.
Reklamný spot vznikol v spolupráci s produkciou Goodie Baddie, režíroval Jakub Machala, a kľúčový vizuál fotil Tomáš Mikule. Kampaň zahŕňa print aj instore, ťažiskom sú online médiá Youtube, Instagram a Facebook.
„Chceli sme mamičkám a ich ratolestiam priniesť niečo, čo už dôverne poznajú a majú radi no zároveň im desiatu na výlete trochu uľahčiť. Preto sme našu overenú receptúru preniesli s miernymi úpravami do nového obalu, tzv. kapsičky, ktorá deťom dobre padne do ruky a aj tie najmenšie si ju vedia vychutnať bez asistencie mamičky. Z výskumov vieme, že tento druh obalu je u mamičiek čoraz populárnejší práve pre jeho praktickosť.“ vysvetľuje Barbora Marečková, Brand Manager Pribináčka.
„Produkt sme sa rozhodli uviesť spotom, ktorý nám asi najlepšie dáva možnosť vyrozprávať krátky dobrodružný príbeh, pracovať s dramatickou výstavbou a gradovať ho. Traja malí hrdinovia zažívajú spoločné dobrodružstvo v prírode, ktoré im pripravil ich kamarát Kocúrik Pribináček. Počas prekonávania rôznych prekážok im vyhladne, našťastie majú v ruksačiku pribalených Kapsíkov. Aj napriek tomu, že je príbeh jednoduchý, postavili sme sa k nemu ako ku krátkemu dobrodružnému filmu, chceli sme aj na malej ploche dosiahnuť zdanie skutočného dobrodružstva sprostredkované pohľadom detskej fantázie. Veľmi sme si dali záležať na celkovej atmosféru príbehu, tPribináček je značka, ktorá dlhodobo stojí za takým tým správnym detstvom, kedy sa deti neboja ušpiniť a rady hravo objavujú nové. Chceli sme, aby toto bolo z nášho príbehu cítiť,“ hovorí creative leader pre značku Pribináček, Michal Pivarči z českého Triadu.
Vizitka kampane:
Copywriter: Michal Pivarči, Lucie Pflimpfelová
Creative Director: Eugen Korda
Key visual + postpro: Jiří Faix
Art Director: Ondřej Czubaj
Social Media Brand Manager: Veronika Augustová
Strategy planner: Karolína Trávničková
Account manager: Nikola Luzárová