Marketing je v kríze, ak ho chceme vrátiť medzi najdôležitejšie biznisové funkcie, musíme hovoriť o jeho efektivite, tvrdí Richard Mareček, ktorý spolu s agentúrou 2 Muse stojí za novou platformou pre všetkých, ktorí sa venujú marketingovej komunikácii, ale aj marketingu ako takému. V budúcnosti sľubujú zakladatelia platformy aj presahy do všetkých oblastí, ktoré súvisia s marketingom ako je napríklad cenotvorba, distribúcia, produkt a podobne. Tlak na okamžité výsledky vedie k nadmernému focusu na krátkodobé aktivity, čo vedie k preferencii aktivačných kampaní na úkor budovania značky.
"Vo výsledku klesá efektivita reklamy (effectiveness, nie efficiency alebo ROI), znižujú sa marže a klesá predaj," myslí si Mareček. A to je dôvod prečo sa prvýkrát stretávame už 14. novembra, aby sme sa na marketing pozreli z pohľadu efektívnosti.
Na konferencii s názvom Never Mind The Bollocks! sa dozviete ako slovenskí marketéri vnímajú médiá a ako média fungujú naozaj. Čo sa môžeme naučiť o efektívnosti štúdiom reklám slovenských bánk za posledné desaťročie. Contagious bude hovoriť o význame kreativity a ukáže vám svetové kampane, ktoré boli kreatívne aj efektívne. Zistíte, aké problémy trápia slovenských marketérov a budeme diskutovať, ako ich vyriešiť.
A na aké mená sa môžete tešiť? Určite na Michala Vyšinského z 2Muse, Martina Wosku z TRIADU, Antona Kukučku z Folk a Milk, Dušana Viszta zo Zenithmedia či Josefa Havelku z Contagious.