Známa česká pánska módna značka je spájaná predovšetkým s pánskou biznis módou a teda oblekmi a košeľami. Aktuálne však vstupuje do segmentu voľnočasového oblečenia a do jej ponuky pribudli napríklad tepláky a mikiny, o ktoré je teraz veľký záujem.
Antonín Wierer, retail & marketing director, Blažek Praha pre Stratégie priblížil dôvod rozhodnutia: „K vytvoreniu športovej kolekcie nás inšpirovala zmena v módnych trendoch, kedy sa už dlhšiu dobu kombinuje športová a voľnočasová móda. Pre ďalšie kolekcie už pripravujeme nové produkty, ktoré sú inšpirované športom a budeme ich zaujímavou formou dopĺňať do našich kolekcií.“
Cieľom je, podľa jeho slov, vytvoriť nadčasové športové kolekcie, ktoré budú neoddeliteľnou súčasťou kolekcií Blažek a priniesť tak mužom nové pohodlné oblečenie, ktoré budú kombinovať so zvyškom svojho šatníka.
Nová kolekcia bude predstavená v obchodoch a na sociálnych sieťach.