StoryEditor

Červený nos spúšťa kampaň na podporu darovania

18.11.2019, 13:33
Autor:
TSTSpzpz
Kreatívnu ideu kampane pripravila agentúra Mark BBDO, za mediálnou stratégiou je Zenith Media, produkciu zastrešili agentúry Protos Productions a Marla Productions.

Občianske združenie ČERVENÝ NOS Clowndoctors spúšťa kampaň na podporu online darovania. Jej hlavným cieľom je získanie nových podporovateľov. Kampaň bude prebiehať prevažne v digitálnych médiách, jej súčasťou je nový spot a videá s osobnosťami.

Hlavným motívom kampane je posielanie radosti v spojení s poslaním Červeného nosa a zdravotných klaunov. Kampaň bude vyzývať, aby ľudia poslali klaunov do nemocnice, teda aby prostredníctvom poslania príspevku poslali radosť deťom do nemocníc. 

„Prevažnú časť našich individuálnych darcov oslovujeme prostredníctvom adresných listových zásielok. Tento rok sme úspešne rozbehli aj projekt Face to Face oslovovania potenciálnych darcov na ulici či v nákupných centrách,” vysvetľuje Zuzana Ambro, riaditeľka združenia. „Už 5. rok využívame pri darovaní platformu Darujme.sk a komunikujeme s časťou darcov aj prostredníctvom internetu. Rozvoj online darovania a komunikácie s darcami v online priestore je pre našu ďalšiu fundraisingovú stratégiu dôležitou výzvou. Práve preto sme sa rozhodli zrealizovať túto komunikačnú kampaň.”

Za kreatívnou ideou kampane stojí agentúra Mark BBDO. Motív posielania radosti sme v komunikácii združenia uviedli už na začiatku roka 2019. Jesenná kampaň ho rozvíja tak, aby sme zoznámili online publikum s aktivitami Červeného nosa a zároveň oslovili potenciálnych prispievateľov,“ hovorí Petra Vitázková z Mark BBDO. „Téma životného poslania nám v tomto zámere skvelo poslúžila, je zrozumiteľná a priamočiara, takže je prístupná nielen zapojeným osobnostiam, ale aj každému darcovi, ktorý bude chcieť podporiť poslanie zdravotných klaunov.“

Hlavným prvkom kampane je spot zrealizovaný na základe námetu agentúry Mark BBDO v spolupráci s produkčnou agentúrou Protos a režisérom Petrom Czikraiom.

Ide o druhý spot, ktorý sme v spolupráci s Červeným nosom natočili,” hovorí Barbara Kipsová z Protosu. “Aktivity zdravotných klaunov považujeme za malé hrdinské činy s obrovským dosahom na liečebný proces detí a všetkých, ktorí musia tráviť čas v nemocniciach. Vieme, že je mimoriadne náročné vystupovať pred ubolenými detičkami s vážnymi ochoreniami a ich rodičmi. Kedykoľvek opäť radi podporíme "poslanie" zdravotných klaunov Červeného nosa.“

Spot ukazuje význam poslania zdravotných klaunov z pohľadu matky, ktorá trávi ťažké chvíle s chorým dieťaťom v nemocnici. Stav smútku, bezmocnosti a vyčerpania pominie a vystrieda ho nádej a pocit úľavy a radosti, keď vidí svoje choré dieťa po dlhom čase apatie zrazu veselé a rozosmiate - vďaka zdravotným klaunom. 

Aj osobnosti posielajú klaunov do nemocnice

Kľúčové slovo "poslanie" je v kampani použité hlavne v súvislosti s poslaním príspevku, ale aj v súvislosti so životným poslaním - tento motív je podporený aj vo videách s osobnosťami, ktoré predstavia svoje "poslanie" a na záver vyzvú verejnosť na "poslanie" príspevku Červenému nosu. Okrem známych mien ako je Zuzana Kronerová a Ján Gordulič, predstavia svoje poslanie aj dve osobnosti zo sveta vedy- Pavol Čekan a zdravotníctva- Martina Dubovcová. Videá s osobnosťami produkčne zabezpečila agentúra Marla Productions.

Vizitka kampane:

Klient: ČERVENÝ NOS Clowndoctors, o.z.
Agentúra: Mark BBDO
Creative director: Vladimír Slivka (Mark BBDO)
Copywriter: Petra Vitázková, Michal Roháček (Mark BBDO)
Art director: Michal Nemček (Mark BBDO)
Digital strategy planner: Miroslav Čupka (Zenith Media) 
Fotograf: Petra Bošanská
DTP: Adam Bobro (Mloks)

Televízny spot „Aj rodičia potrebujú zdravotných klaunov“

Produkcia: PROTOS Productions, Andre Mlynková, Barbara Kipsová, Michal Torma
Námet: Mark BBDO
Scenár a réžia: Peter Czikrai
Kameraman: Ivan Finta
Kamerová technika: Reproduction
Svetlá: Daylight rental
Grip: Zdeno Zeman
Rekvizity: Rekvizity, s.r.o./Tomáš Bakočka, Róbert „Ofina" Gálfy, Richard Otto
Strih: Matej Beneš
Hudba: FATMUSIC/ Viktor Stručka, Juraj Marikovič
Sound designer a zvukový mix: Vladimír „Bajko“ Bajnóci  
Postprodukcia: Studio Ekran/ Peter Košťál

Videá „Osobnosti posielajú klaunov do nemocnice“

Réžia a strih: Dáša Krňanová - Marla Productions
Námet a scenár: Mark BBDO
Kamera: Daniel Kontuľ
Zvukár: Viktor Kyselica

Mediálnym partnerom kampane je See and Go.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 12:53