archív
StoryEditor

Mediálna agentúra Mindshare má štyroch nových klientov

17.12.2019, 14:18
Autor:
redred
Bude pracovať pre Möbelix, mBank, Sarantis, či Austrian Airlines.

Mediálna agentúra Mindshare Slovakia, ktorá patrí do portfólia Group M, získala štyroch nových klientov. Pod krídla agentúry smerujú po novom: Möbelix, mBank, Sarantis, či Austrian Airlines. Podľa vyjadrenia mediálnej agentúry Mindshare Slovakia, za víťaznými tendrami je komplexná, pokročilá dátovo-digitálna ponuka agentúry spolu so špičkovým plánovaním a optimalizáciou video reklamy. A ako vidia dôvody novej spolupráce klienti?

Jerguš Holéczy, Marketing Manager, Möbelix CZ/SK si myslí, že zlepšovať sa dá každý deň a vo všetkom. Preto jednou z výziev pre značku na budúci rok je priblížiť sa ešte viac k zákazníkom, ako aj pracovať na vnímaní Möbelixu ako modernej a inovatívnej značke. "Zlepšovať sa dá tak pri ľuďoch, ale aj značkách či firmách. Ponúkaný sortiment v Möbelix už dávno presahuje samotné vnímanie, či positioning značky a to nielen jeho kvalitou, ale aj modernosťou a trendovosťou. Zatiaľ. V roku 2019 sme naštartovali mnoho aktivít, ktoré Möbelix približujú viac k našim zákazníkom," vysvetľuje Holéczy.  "A práve tu vidím veľký potenciál pre nás. Je to výzva. Našim cieľom je dostať vnímanie značky Möbelix do pozície inovatívnej, modernej, kvalitnej a užitočnej. Každý deň tak prichádzame do práce a máme čo robiť, aby sme tento cieľ vo vytýčenom horizonte aj dosiahli." To je dôvod, prečo si na túto cestu vybrali v Möbelixe ako partnera agentúru Mindshare Slovakia. "Oslovil nás inovatívny prístup a moderné riešenia. Vždy máte možnosť si vybrať minimálne z dvoch ciest. Konzervatívnej a progresívnej. My sme sa rozhodli práve pre rozvoj, posun a zmenu v logike plánovania TV a videa. Stratégii, ktorú sme spoločne s Mindshare začali tvoriť veríme. Sme presvedčení, že nám prinesie želané výsledky vo forme, zlepšenej znalosti značky, pozicioningu Möbelix a v neposlednom rade aj vo zvýšených tržbách," uzatvára Jerguš Holéczy.

Dôraz na komunikáciu v digitálnom prostredí je dôležitý pre mBank. “Mediálna agentúra je pre nás jedným z najdôležitejších partnerov, pretože nám pomáha dlhodobo budovať našu značku a zviditeľniť naše produkty a služby potenciálnym zákazníkom. Vzhľadom na to, že mBank je digitálna banka, kladieme veľký dôraz nielen na klasické médiá, ale aj na komunikáciu v online prostredí. Verím, že Mindshare naplní naše očakávania a pomôže nám ešte viac zefektívniť našu komunikáciu,“ zdôvodnila rozhodnutie výberu mediálnej agentúry Mindshare Tereza Froňková, Head of Marketing Communication and Clients Portfolio Management CZ SK, mBank.

Vedenie agentúry Mindshare si pochvaľuje výhru aj preto, že tendre neboli iba zaujímavých značkách a už vôbec nešlo o "cenové cvičenie".  “Som veľmi rád, že sa nám podarilo uspieť v tak náročných výberových konaniach pre veľmi zaujímavé a inšpiratívne značky. Ešte viac ma teší, že sa nám podarilo uspieť v tendroch, ktoré neboli čisto cenovým cvičením," hovorí Richard Kopuník, CEO Mindshare Slovakia. "Vďaka zaujímavým zadaniam a otvorenému prístupu zadávateľov sme dostali priestor ukázať našu ambíciu pochopiť ich biznis potreby a demonštrovať, ako ich vieme pomôcť naplniť prostredníctvom know-how našich ľudí a komplexných riešení primárne v dátovej a digitálnej oblasti. Práve pre klientov, ktorí od nás takéto ambície, a riešenia očakávajú, chceme v Mindshare pracovať, “ vysvetľuje šéf agentúry Mindshare.

Z úspechov v "tendrovej sezóne" sa teší aj  aj Michal Bílik COO Mindshare Slovakia: "Výsledky považujem za priamu spätnú väzbu z trhu na produkt agentúry, na ktorom neustále pracujeme a na náš skvelý tím profesionálov. Už fakt, že budeme pomáhať našimi digitálnymi riešeniami, či planningovými skúsenosťami tak významným a progresívnym značkám ako sú Möbelix, mBank, Sarantis, či Austrian Airlines, nám dodáva ďalšiu chuť do práce a energiu potrebnú pre neustály rozvoj kvality našich služieb.“

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. december 2025 22:43