Cieľom novej turistickej kampane, v ktorej hlavnou hviezdou je známa popová hviezda Kylie Minoque, je prilákať do Austrálie Britov. Kampaň stála 15 miliónov a je prvou masívnou kampaňou Austrálie v Británii.
Speváčka v piesni príznačne nazvanej "Matesong" láka Britov na "roztomilé vačkovce", pláže s bielym pieskom, spieva aj o obyvateľoch, ktorí „hovoria ich jazykom“.
Trojminútovú hudobnú reklamu odvysielali v televíziách vo Veľkej Británii pred príhovorom kráľovnej na Štedrý deň. V klipe vystupujú aj ďalšie austrálske hviezdy: tenistka Ashleigh Bartyová, komik Adam Hills a bývalý hráč kriketu Shane Warne.
Kampaň naráža na dlhotrvajúci Brexit. Pričom ponúka pre Britov alternatívu. V textoch sa spieva, že Austrália Britániu miluje a nikdy ju nebude súdiť. Pre Austráliu sú Briti kamarátom, na ktorého sa dá vždy spoľahnúť a tiež "plecom, na ktorom sa vždy môžu vyplakať". Briti prijali kampaň veľmi dobre, považujú ju za milú a zábavnú.