Zatiaľ čo minulý rok Slováci chceli vedieť ako oklamať automat na kávu, alebo ako získať peniaze bez práce, v tomto roku ich najviac zaujímalo, ako sa stať vílou či vlkolakom. Mikuláš Prokop z Visibility už štvrtý rok po sebe pripravil top najväčších bizarností, ktoré googlili Slováci.
"Vďaka mojej práci na SEO projektoch sa s týmito kuriozitkami a podivnosťami pomerne často stretávam. Rozhodol som sa preto, že štvrtý rok po sebe pripravím výberovku, ktorú si môžete pozrieť nižšie v infografike. V zátvorke za každým slovom nájdete, koľkokrát slovo ľudia hľadali v priemere každý mesiac," hovorí Mikuláš, ktorý vo Visibility pracuje ako projektový manažér.
V zátvorke za každým slovom nájdete, koľkokrát slovo ľudia hľadali v priemere každý mesiac.
A tu je jeho výber, bizarnosti to sú naozaj slušné: