Fio banka prichádza na začiatku roka 2020 s pokračovaním svojej minuloročnej reklamnej kampane, kde sa zamerala na dobré zvyky rozličných kultúr a národov.
Nová séria reklám už neprezentuje dobré zvyky exotických kultúr, ale zvyky zvierat. Tie prirovnáva k výhodám bankových produktov a k dobrým zvykom Fio banky. Dokumentárne zábery sú doplnené hranou časťou spotu, ktorá nadväzuje na dobrý zvyk z prvej časti spotu.
Kreatívny koncept opäť pripravila agentúra MARK BBDO, réžiu hranej časti spotov mal na starosti režisér Tomáš Bařina a producentom televíznych reklám je agentúra Boogie Films.
„Chceli sme v koncepte kreatívnej agentúry MARK BBDO pokračovať a na predchádzajúce spoty tak nadviazať. Preto sme zvolili rovnakú štruktúru spotu aj spoluprácu s niektorými hercami, aby sa minuloročná a tohtoročná kampaň lepšie prepojila. Nové pokračovanie oboznamuje diváka so zvykmi zvierat, a súčasne ich porovnáva s hlavnými výhodami našich produktov, ktoré sú u nás úplne bežné. Zachovali sme aj dokumentárny štýl, kde všetko v pokoji vysvetlí skvelý Ján Kovalčin. Osobne ma nové spoty bavia viac,“ hovorí Jan Bláha, obchodný a marketingový riaditeľ Fio banky.