ADMA
StoryEditor

ADMA spúšťa 4. ročník súťaže v digitálnom marketingu Digital PIE

17.01.2020, 12:50
Autor:
TSTS
Prihlasovať práce je možné do 3. februára 2019.

Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami za uplynulý kalendárny rok. Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie na Slovensku. Adaptácie zahraničných projektov budú zaradené do súťaže len vtedy, ak je jednoznačne preukázaný prínos slovenskej agentúry alebo autora a projekt bol určený aj pre slovenský trh.

"Počas prvých troch ročníkov sme mali možnosť vyladiť aj drobné muchy v súťaži. Dnes máme na trhu renomovanú súťaž digitálnych agentúr, ktorá si vytvorila svoj štandard a úspešne sa etablovala na slovenskom trhu. Teším sa, že si znova zmerajú sily agentúry nielen v kreativite, ale aj schopnosti exekuovať v digitále a dosiahnuť výsledky. Verím, že po vzore minulých rokov sa nebudú báť prihlásiť práce aj menšie agentúry či dokonca jednotlivci, ktorí nemali problém získať ocenenie Digital PIE,“ k blížiacemu Digital PIE sa vyjadril prezident ADMA, Peter Šurín.

Digital PIE má rovnako ako v predchádzajúcich ročníkoch tri kategórie. Poroty budú posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution). Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz a počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa, nie je obmedzený. Organizátorom súťaže Digital PIE je Asociácia digitálnych marketingových agentúr a TheMarketers.biz.

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia prichádza so špeciálnym ocenením DIGITAL MEDIA SOLUTION, ktorého cieľom je oceniť a zviditeľniť inovatívne, hodnotné a úspešné digitálne mediálne riešenia z oblasti slovenského digitálu. Tieto riešenia môžu byť z oblasti slovenských digitálnych médií, ich tvorby, formátov, spôsobu nákupu/predaja formátov, mediálneho plánovania, spracovania a prezentácie dát, marketingu online médií. Môže ísť aj o inovatívne riešenia z radov mediálnych agentúr ako napríklad výskumy, forma nákupu, mediálne plánovanie, unikátne využitie nástrojov, technológií ako aj z radov zadávateľov napríklad z oblasti aplikácií, digitalizácie služieb a produktov, využitia dát, technológií a iné. Do súťaže sa môžu zapojiť členské subjekty združenia IAB Slovakia ako aj nečlenské subjekty z radov: digitálnych médií, mediálnych agentúr, digitálnych a kreatívnych agentúr, zadávateľov, technologických providerov, prieskumných a výskumných subjektov.

Daša Karpelová, výkonná riaditeľka združenia IAB Slovakia: „Teší nás, že vznikla príležitosť oceniť nielen práce agentúr z oblasti zrealizovaných kampaní, ale aj inovatívne digitálne riešenia. V priebehu každého roka vznikajú krásne projekty, ktoré prinášajú hodnotu pre ľudí – konečných používateľov napríklad v podobe užitočných aplikácií, ako aj pre profesionálnych digitálcov napríklad vo forme inovácií v oblasti mediálneho plánovania či internetovej reklamy. Veríme, že bude z čoho vyberať. “

O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. Špecializovaná porota, ktorá vyberie úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác, sa skladá z 3 samostatných špecializácii: Performance, Idea, Execution. Členmi jednotlivých špecializácií bude vždy 5 porotcov v nasledovnom zložení: 3 porotcovia (za danú kategóriu) z Kmeňovej poroty + 2 vyžrebovaní spomedzi všetkých prihlasovateľov prác v danom ročníku v danej kategórii.

Kmeňovú porotu vyberajú organizátori a tvorí ju 13 odborníkov, špecialisti na kreativitu, craft, performance, zahraničný člen poroty, zástupca médií, klienta a združenia IAB Slovakia. Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

„Dovolím si tvrdiť, že tri úspešné ročníky tejto súťaže s prehľadom potvrdili identitu platformy digitálneho marketingu na Slovensku: súťaž Digital PIE preukázala svoju opodstatnenosť i životaschopnosť. Opodstatnenosť preto, lebo medzi prihlásenými agentúrami sme videli aj tých najväčších hráčov na trhu a digitálne projekty ocenené v tejto súťaži úspešne bodovali aj v iných súťažiach. Životaschopnosť preto, lebo súťaž každým rokom organicky rastie a napreduje. Jej význam určite podčiarkne aj skutočnosť, že účasť v nej je aj jedným z kritérií zaradenia agentúr do prestížneho rebríčka Digitálna agentúra roka 2020,“ hodnotí Palo Hapák, partner TheMarketers.biz.

Slávnostné vyhlásenie víťažov sa uskutoční 6. marca. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 13:26