V minulých rokoch komunikovala cestovná agentúra Invia najmä konkrétne racionálne benefity nákupu dovolenky online a v dostatočnom predstihu, teda First Minute.
„Tento rok sme sa rozhodli staviť na emócie a náš spot postaviť na myšlienke, že tie najkrajšie momenty zažívame s našimi blízkymi a dovolenka je často tým obdobím, kedy je takýchto okamihov najviac,“ priblížil vznik kampane, ktorá beží v Čechách aj na Slovensku, Michal Bošela, brand manažér spoločnosti Invia.sk.
Hlavným motívom kampane je „Leto s tebou“, čo je aj rovnomenná pesnička od českého speváka Jiřího Schelingera. V slovenskej verzii znie skladba prespievaná Adamom Ďuricom.
Invia spot je pospájaný z autentických videí plných zážitkov, ktoré zaslali samotní dovolenkári. „Ako inak lepšie a dôveryhodnejšie ukázať tie pravé emócie, ktoré ľudia na dovolenke zažívajú, ako ich vlastnými zábermi. Vďaka fenoménu nakrúcania videí na mobilné zariadenia nám počas týždňa prišlo približne 400 videí a väčšina z nich bola naozaj veľmi kvalitná. Výber tých, ktoré budeme zdieľať s ostatnými v spote, bol teda dosť náročný,“ zhodnotil Michal Bošela.
Cestovná kancelária plánuje kreatívny koncept s rôznymi obmenami používať nasledujúce dva roky. Komunikácia kampane Leto s tebou zahŕňa televízne spoty a reklamu v rádiách. Kampaň je nasadená tiež cez kanál Youtube, na Facebooku aj Instagrame. Online kampaň spustenú v polovici januára 2020 realizovala spoločnosť DDB Praha.