Reklama belgickej značky kávy Douwe Egberts ukazuje milostnú chvíľu dvoch mladých dievčat, ktoré využívajú čas o samote. Ten im ale naruší otec vracajúci sa domov. Dievčatá inštinktívne utekajú a naspäť do spoločnosti otca ich pozve správa s tromi kávami a otáznikom.
Spot Something to Share od belgickej agentúry BBDO a produkčnej spoločnosti Lovo Films ukazuje kávu inak ako je bežné, teda spojenú s chvíľkami pohody a oddychu. Značka chce, aby bol jej produkt vnímaný aj ako spôsob na diskusiu o téme, ktorej sa doteraz nevenovala pozornosť.
Video sa rýchlo šíri a názory sú tak pozitívne ako negatívne. Vo viacerých zahraničných médiách sa však objavujú pozitívne ohlasy na to, že sa pre takýto krok rozhodla veľká značka.
Not me crying at this random ad I just got ? pic.twitter.com/RuGIIomTNk
— ? (@wildfiresheeran) January 15, 2020
EVERYONE SHUT UP AND LOOK AT THIS COFFEE ADVERTISEMENT pic.twitter.com/oqpNvBAcXa
— dante #25 (@sapphicticated) January 17, 2020
Koncept troch káv, aj keď s iným posolstvom, značka využila aj v reklame z roku 2016. Ukázala v nej rozvedený pár, ktorý sa stretol, aby si odovzdal deti. Muž pri príprave nápoja uvidí, ako pred domom čaká priateľ bývalej manželky a tak sa rozhodne pozvať ho na kávu.