Brandingová agentúra Generations má od januára 2020 nový kreatívny tím a doplnený account tím. Novým kreatívnym riaditeľom agentúry sa stal Erik Reingraber, ideamakerom a copywriterom Matúš Švirloch a account manažérkou Mária Pikuláková.
”S Danielom sa poznáme od čias vysokej školy a naše cesty sa vždy prelínali. Zaujala ma výzva zúročiť moje skúsenosti v niečom, čo je viac ako komunikácia. Spôsob práce, ktorý má Daniel a Generations je unikátny. Je fascinujúce podieľať sa na hľadaní pravdy o značkách a následne hľadať ich čo najlepšie vyjadrenie,” hovorí o novinke Erik Reingraber.
Erik prichádza z agentúry MullenLove GGK, predtým pôsobil ako kreatívny riaditeľ aj v CREO Y&R, MUW Saatchi&Saatchi, či EURO RSCG. Pracoval pre mnohé slovenské aj globálne značky, pre ktoré získal viaceré slovenské a medzinárodné kreatívne ocenenia.
Matúš Švirloch pracoval v reklamných agentúrach Wiktor Leo Burnett, CREO Y&R, Vaculik Advertising, MUW Saatchi&Saatchi, ale aj pre neziskovku LEAF a LEAF Academy, či v Slovenskom olympijskom a športovom výbore. V reklame a marketingu pracuje už od roku 2004.
O novej príležitosti v Generations hovorí: “S Danielom sme si 'padli do oka' hneď pri prvom stretnutí. Ďakujem mu za dôveru, verím, že dokážem naplniť jeho očakávania. Zo všetkých síl sa budem snažiť byť užitočný pre agentúru a jej klientov."
Okrem kreatívy má Generations posilu aj na pozícii account manažérky. Mária Pikuláková prišla z agentúry Socialists, kde mala na starosti klientov ako Poštová banka, Poštová poisťovňa, či Amundsen Vodka. Predtým pracovala na rôznych projektoch v neziskovej organizácii eRko.
Máriu branding zaujímal už počas štúdia na vysokej škole: „Keď som nastúpila do Generations, vedela som, že som tu správne, pretože neprinášame klientom návrhy postavené 'na vode', ale kvalitné výstupy vychádzajúce priamo z identity ich značky.“
„Chceme a musíme našu agentúru posúvať neustále dopredu. Žiadajú si to stále väčšie aj nadnárodné projekty a nároční klienti. Zverujú nám už nielen strategické konzultácie k svojim značkám, ale čoraz častejšie aj kreatívne riešenia. Preto sa osobne veľmi teším z príchodu tandemu Reingraber-Mates, seniorita kreatívneho tímu a ich nadhľad posúvajú agentúru na inú úroveň. V tomto zložení už vieme obsluhovať akéhokoľvek veľkého klienta. V priebehu najbližších týždňov ohlásime nové projekty, na ktorých pracujeme. Teším sa na budúcnosť. A ďakujem za dôveru klientom, aj svojim ľuďom,“ dodáva o rozšírení kreatívneho tímu vo svojej agentúre šéf Generations Daniel Bradáč.