StoryEditor

Rajo prezlieklo Acidko do ekologickejšieho obalu

04.02.2020, 12:05
Autor:
TSTS
Komunikuje ho v kampani s claimom „Acidko – Stále to pravé“.

Jeden z najkultovejších nápojov spoločnosti Rajo – kyslomliečny nápoj Acidko – dostal nový, ekologickejší obal. Komunikuje ho v kampani s claimom „Acidko – Stále to pravé“.

Rajo

​Aktuálna kampaň má spotrebiteľovi pripomenúť, že od svojho vzniku je Acidko stále to pravé acidkové. Už osemnásť rokov je to originál s pôvodnou receptúrou.  

Kampaň „Acidko - Stále to pravé“ spustili televíznym spotom v polovici januára a potrvá do konca februára - v televízii, online médiách a od začiatku februára k nim pribudne OOH (Out Of Home) kampaň na billboardoch a LED bigboardoch, jej súčasťou je tiež PR komunikácia.

Rajo

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: TRIAD
Režisér: Jonáš Karásek
Produkcia: Alien Studio
Scenár: Peter Baslík
Hudba: Fallgrapp (Juraj Líška)
Grafický dizajn: Peter Baslík, Tomáš Bánik
Account Manager: Lukáš Baťo
Social media manager: Zuzana Martiniaková
PR agentúra: 1st CLASS AGENCY

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. november 2024 04:52