Produkčná spoločnosť Zeldeo » Videa Makers sa stará o komunikáciu siete Plus Lekární. Zastrešuje pre ňu celý projekt kompletne od kreatívnej idey, cez tvorbu scenárov a storyboardov až po natáčanie a postprodukciu. To, že tento prístup je správny sa snaží ukázať na sérií štroch spotov pre sieť Plus Lekární, ktoré si formou krátkych skečov uťahujú zo súčasného trendu samozvaných doktorov googlov.
Produkčná spoločnosť Zeldeo » Videa Makers sa snaží o vytvorenie malého, no sebestačného kreatívneho tímu, ktorý je schopný klientovi vytvoriť reklamný či iný spot doslova od idey k videu.
„Štandardným postupom je, že klient osloví reklamnú agentúru, tá vytvorí kreatívne koncepty a produkcia ich zrealizuje. V mnohých prípadoch je tento prístup namieste, zvlášť pri veľkých klientoch. Z vlastnej skúsenosti však vieme, že aj klienti, ktorí nedisponujú príliš veľkým budgetom, by radi mali výstup na rovnakej kvalitatívnej úrovni ako veľkí hráči. Práve takýmto klientom chceme u nás v Zeldeo vyjsť v ústrety,“ vraví CEO spoločnosti Ján Zelina a dodáva: „Najväčšou výzvou pre nás bolo, že sme kvôli obchodným a legislatívnym obmedzeniam museli celú kreatívu vtesnať do úvodných siedmich sekúnd spotu. To, že sa nám to podarilo , je dôkazom, že rozhodnutie rozšíriť náš pôvodne skôr filmársky tím aj o ľudí z reklamnej branže bolo správne. Pričom v konečnom dôsledku z toho môžu profitovať predovšetkým naši klienti.“
Vizitka kampane:
Agentúra/produkcia: Zeldeo » Videa Makers
Creative director: Ján Zelina
Art director: Robert Vajda
Copywriter: Martin Kovarík
Production manager: Tomáš Tomášek
Réžia: Anastázia R. Hoppanová