Slovenská plavba a prístavy
StoryEditor

Slovenská plavba a prístavy si vybrala PR agentúru Nextina

07.02.2022, 00:07
Autor:
redred
Pre lodnú spoločnosť zastreší agentúra komunikáciu so slovenskými aj európskymi médiami.

PR agentúra Nextina nastaví spoločnosti Slovenská plavba a prístavy (SPaP) komunikačnú stratégiu, zodpovedať bude za media relations a komunikáciu s verejnosťou s dôrazom na ekologickosť prepravy. „Našu spoločnosť čaká v nadchádzajúcom období mnoho komunikačných výziev. Hlavným cieľom je predstaviť odbornej i širokej verejnosti dôležitosť nášho segmentu, a zároveň plány, ktoré máme do budúcnosti,“ vraví generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Slovenskej plavby a prístavy Jaroslav Michalco. Dodáva, že tento rok čaká spoločnosť významný míľnik spojený s oslavou stého výročia od svojho vzniku.

 „Referencie našich dlhoročných klientov si veľmi vážime. A preto sme veľmi rady, že sa vedenie spoločnosti SPaP rozhodlo pre spoluprácu s našou agentúrou. SPaP je totiž partnerskou spoločnosťou Budamar Logistics, s ktorou spolupracujeme už šiesty rok. Zároveň sa tešíme na jubileum SPaP, nakoľko ide z komunikačného hľadiska o veľkú výzvu,“ dodala spolumajiteľka Nextiny Petra Jamrichová.

Agentúra Nextina pracuje pre klientov private equity ako je firma Sandberg Capital, spoločnosť Budamar Logistics, sprostredkovateľská spoločnosť Sophistic Pro finance, nadnárodná poradenská spoločnosť Dun & Bradstreet, či líder v oblasti operatívneho lízingu Arval Slovakia. Agentúra zároveň pravidelne komunikačne zastrešuje medzinárodný kongres ITAPA a projektovo spolupracovala napríklad s Volkswagen Slovakia či Slovenskou sporiteľňou.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 03:30