Henkel
StoryEditor

Influenceri v jednej kuchyni. Kampaň #enjoytogether upozornila na nedostatok spoločného času

24.02.2020, 09:20
Autor:
TSTS
Súčasťou komunikácie bola aj na mieru pripravená webová podstránka.

Pre český a slovenský trh pripravil Henkel pod záštitou značiek Somat a Pur kampaň, ktorej cieľom bolo ukázať, že aj „obyčajná večera“ – ktorú si pripravíme spoločne – nás dokáže spojiť a dáva príležitosť na stretnutie. V rámci kampane #enjoytogether sa rozhodli upozorniť na problém spoločného trávenia času s rodinou a priateľmi. 

Hlavnými komunikátormi myšlienky boli vybraní slovenskí a českí influenceri. Počas teasingovej fázy uverejnili sériu postov, v ktorých sa podelili o názor, čo pre nich znamená čas strávený s blízkymi a ako dokážu využiť prípravu jedla na to, aby sa rodina či priatelia zišli na jednom mieste. 

Nosnou aktivitou kampane  boli neformálne kulinárske podujatia, na ktorých si osobnosti sociálnych sietí v spoločnosti rodiny a priateľov za jedným stolom pripomenuli, aké dôležité sú spoločné chvíle. Súčasťou komunikácie bola aj namieru pripravená webová podstránka s tipmi na tematické večere a zaujímavé recepty.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

“Ahoj mami, čo si varila?” Takto začínam skoro každý telefonát s mamou... ?Nenápadne sa tým pozývam aspoň dvakrát týždenne na obed, pretože milujem jej domáce jedlá, ktoré sú absolútne jednoduché, rýchle a chutné. Mamina ma, samozrejme, nikdy neodmietne, pretože pohostinnosť je jedna z jej najkrajších vlastností. Pamätám si vianočné kapustnice, keď sa k nám prišlo najesť aj 30 kamarátov, susedov a ľudí, ktorých sme niekedy celý rok nevideli. A takéto strávnické žúrky si robíme v menšom vydaní počas celého roka ???. Jedlo má totiž úžasnú moc. Stmeľuje ľudí, dáva im priestor na rozhovor a väčšinou vyrieši aj každú hádku. Zbožňujem tú energiu pri nedeľnom stole, keď debatujeme o všetkom možnom a pri trojchodovom obede sedíme niekedy aj dve hodiny. Detská sa hrajú vonku na záhrade, ja odfukujem a dotláčam plné brucho veterníkom??. Proste dokonalá idylka, až do momentu, kedy sa musí niekto z nás postaviť a upratať. Ako často sa stretávate pri obede s rodinou vy kamaráti? #kedmamavari #chvilesrodinou #enjoytogether #somat #spolupraca

Príspevok, ktorý zdieľa Barbara Jagusak (Heribanova) (@babsyheriban),

„Problém s nedostatkom času sa týka takmer každého, bez ohľadu na vek alebo prácu. Doba je veľmi rýchla a veľa času venujeme každodenným povinnostiam. Rozhodli sme sa teda ľuďom pripomenúť, že tráviť čas spoločne je dôležité a treba si vedieť užiť pekné chvíle. Ideálne pri dobrom jedle. O špinavý riad sa potom postarajú naše overené produkty,“ uviedla brand manažérka značky Somat Michaela Hájková.

Do česko-slovenskej kampane sa zapojilo spolu 25 influencerov, ktorí myšlienku šírili ďalej v podobe 258 uverejnení na ich sociálnych sieťach. V rámci komunikácie sa kampaň objavila aj v tradičných a online médiách, spolu 94-krát. Celkovo kampaň zasiahla viac ako dva milióny ľudí.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 12:59