Združenie marketérov potvrdzuje svoju ambíciu odovzdávať know-how ďalším generáciám, ohlasuje spoluprácu na báze mentoringu so združením Nexteria a ďalšie aktivity v oblasti vzdelávania.
"Teória zo školských učebníc v marketingovej praxi jednoducho nestačí. Často sme svedkami toho, ako u mladých marketérov absentujú praktické skúsenosti. Preto sme sa rozhodli podať pomocnú ruku a aktívne prispieť k odovzdávaniu nášho know-how práve mladým marketérom," hovorí Ronald Lupták, člen Prezídia združenia Ľudia z marketingu.
Dôležitým míľnikom v histórii združenia je štart spolupráce s neziskovou organizáciou Nexteria, ktorá sa aktívne venuje šikovným a mladým študentom a absolventom, s cieľom pomáhať mladým ľuďom rásť a prepájať ich s praxou. Ľudia z marketingu a Nexteria tak odteraz spolupracujú na programe mentoringu.
"Nexteria už 11 rokov rozvíja mladé talenty čisto v spolupráci s expertmi z praxe. Do tohto na Slovensku stále ojedinelého konceptu veľmi dobre zapadá aj spolupráca s odborným združením Ľudia z marketingu. Ceníme si ich záujem o mladých a naši študenti sú vďační za príležitosti na ďalší rast," hovorí Tomáš Hasala, CEO Nexteria.
"Teší ma, že táto spolupráca priniesla už aj konkrétne výsledky," hovorí Ronald Lupták, ktorý v združení Ľudia z marketingu vedie tému mentoringu. Ako ďalej dodáva: "V súčasnosti už prebiehajú dva mentoringové programy, tretí rozbehneme v tomto momente."
Téma vzdelávanie však rezonuje aj v ďalších aktivitách jednotlivých členov združenia. Hneď traja členovia združenia Ľudia z marketingu - Drahomíra Juríková, Igor Tóth a Róbert Slovák - sa stali lektormi Creative Academy - večernej školy marketingu, ktorá sa bude konať v Bratislave a v Košiciach.
Mnohí členovia združenia sa venujú mentoringu šikovných talentov v rámci spoločností, v ktorých pracujú. Nezriedka je to participácia na programe Night of chances, možnosti odbornej stáže v rámci svojho zamestnávateľa, či pri poskytnutie rád a pomoci mladým ľuďom, ktorí sa rozhodli vrátiť zo zahraničia a žiť doma na Slovensku.