archív Metro
StoryEditor

Viac znamená menej. Tvrdí Metro v kampani

03.03.2020, 11:51
Autor:
redred
Za reklamou je agentúra dotcom.

Kampaň z dielne agentúry dotcom prezentuje dlhodobú akciu v METRO, pri ktorej zaplatíte menej, ak nakúpite viac. Odštartovala TV spotom, ktorý vznikol v spolupráci s FULLHOUSE Production Group, a je rozpracovaná aj do ďalších offline a online typov médií – v predajni (in-store) aj mimo nej.

„Život malých a stredných podnikateľov je o neustálom vyvažovaní medzi ‚viac‘ a ‚menej‘. Kampaň sme teda postavili presne na týchto kontrastoch. Keďže ide o taktickú kampaň, v odkaze sme chceli byť jasní a vysvetľujúci, nebáli sme sa preto repetitívnosti a kontrasty podnikateľskej rutiny sme pretavili aj do výrazného symbolu služby. Je to jednoduchá matematika,“ zhodujú sa kreatívni riaditelia agentúry dotcom Roman Roj a Juraj Dvorecký.

„Úloha prevádzkarov obchodov, barov či reštaurácií nie je jednoduchá a METRO to dobre vie. Aj preto hlavná postava TV spotu zosobňuje všetkých pracantov, pri ktorých verne stojíme a podporujeme ich,“ hovorí Zuzana Mózesová Ádámová, marketingová manažérka spoločnosti METRO Cash & Carry SR.

Vizitka kampane:

Klient: METRO Cash & Carry SR
Agentúra: dotcom advertising
Creative Director: Roj & Dvorecký
Art Director: Leo Šiller, Vít Zavadil
Copywriter: Marek Uličný, Jozef Plichtík, Lucia Peterková
Strategy Director: Peter Urbanec
Account Director: Barbora Baránková
Account Manager: Lucia Rydza
Produkcia: FULLHOUSE Production Group
Réžia: Štepan Zálešák
Kamera: Gašper Šnuderl

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 05:42