V roku 2020 sa spíkri konferencie LOTE stretnú za účelom, aby spoločne odovzdali čo najviac skúseností a rád, ktoré pomôžu značkám a zadávateľom pripraviť sa do ďalšej dekády.
V uplynulých desiatich rokoch prešla marketingová komunikácia, ako aj segment marketingu, reklamy a médií veľkými zmenami. Najskôr finančná kríza zasiahla reklamné rozpočty, vzápätí stále silnejúci digitál toto odvetvie postavil pred úplne nové výzvy.
Čo bude to najdôležitejšie v budúcej dekáde? Bude to efektivita, investícia do značky a ako vývoj v marketingovej komunikácii ovplyvnia nové technológie?
Čaká nás doba umelej inteligencie, vyspelých technológií a ako sa popri tom bude meniť prostredie marketingovej komunikácie?
Ako veľmi bude dôležité to, či značky majú názor a chcú ovplyvniť našu spoločnosť? Ako si značky v týchto zmenách nájdu čo najlepšiu cestu k svojim zákazníkom? Čo bude pre ne novou príležitosťou pre ich biznis?
Na tieto témy prídu hovoriť tí najskúsenejší a najinšpiratívnejší odborníci nielen slovenskej marketingovo komunikačnej špičky.
Nenechajte si ujsť:
- Najväčšie výzvy slovenských médií v budúcnosti
- Lokálni mediálni hráči, aké výzvy ich v novej dekáde čakajú a čo vedia ponúknuť slovenským zadávateľom
- Nová éra merania efektivity médií – čo nám vie ponúknuť crossplatformové meranie médií
- Značka&lovebrand – ako bude fungovať toto spojenie v dobe technológií?
- Atraktívny športový obsah pre televízie