StoryEditor

Volvo je znova na scéne. Po epickom spote prichádza jeho pochmúrna verzia

03.03.2020, 12:47
Autor:
redred
Po siedmich rokoch sa značka vrátila k známemu epickému spotu. Tentokrát postavili vlastného riaditeľa na vežu zo 4 kamiónov.

Po epickom najvirálnejšom spote s Van Damme z roku 2013 prichádza Volvo s jeho novou verziou. Ak však čakáte naleštené zábery pri západe slnka, čakáte márne. Slnkom zaliate kamióny cúvajúce s milimetrovou presnosťou vystriedali rovnako zaliate kamióny, ale tentokrát hustým dažďom a silným vetrom. V úvode cez cestu prebehne divé zviera ako z psychadelického filmu. Chvíľku  máte pocit, že Volvo obrazovku rozžiari, ale, naopak - scenár sa postará o vašu pochmúrnu náladu počas celého deja.

V spote, ktorý uzrel svetlo sveta pred pár dňami - informoval o tom adweek, postavili kreatívci agentúry Forsman & Bodenfors na seba 4 kamióny. Na ich strechu postavili vlastného riaditeľa. Ten v spote zveril dôveru profesionálnemu kamionistovi, ktorý riadil prvý kamión spolu s ďalšími štyrmi nad sebou. Cieľom bolo odprezentovať najnovšie nákladné vozidlo Volvo FMX s podvozkom, ktorý udrží 38 tonový náklad s maximálnou presnosťou. Spot nájdete pod názvom „The Tower“.

Volvo sa od epického spotu snažilo prekvapiť viackrát, či však o tom najnovšom spote budeme rovnako počuť dlhé mesiace potom, ako vznikne, je otázne. Pozrite si ho a dajte nám vedieť v komentároch:

A na pripomenutie prinášame známy spot Epic Split:

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 11:38