Koronavírus so sebou prináša zvyšovanie momentálnych tržieb vybraných produktov pre retailové obchody, ale na druhej strane aj straty pre organizátorov eventov, ktoré museli byť pre vírus zrušené. Zaujímavé bude sledovať celkový biznis eventových agentúr, keďže zrušených eventov pribúda po celom svete, najnovšie nevynímajúc ani festival reklamy Cannes Lions. Skôr než na to ale príde, prišla skupina Slovákov s aplikáciou, ktorá má nahradiť výstavy a veľtrhy.
Aplikácia sa volá GLOBALEXPO a ide o medzinárodné online výstavisko so špeciálnym zameraním na mikro, malé a stredné firmy, ktoré chcú expandovať na Slovensku a vystaviť tu svoje produkty a služby, píše sa v dnešnej správe TASR.
Startup tak prináša aplikáciu, vďaka ktorej firma dokáže odprezentovať všetky najdôležitejšie odkazy, vízie, a to v troch jazykoch.
"Online výstavisko je riešenie pre spoločnosť, ktorá má záujem expandovať a rásť v domácom prostredí a na medzinárodných trhoch. Kombinuje výhody klasických veľtrhov a výstav s novými modernými online trendmi a rieši časové a lokačné obmedzenia. Zároveň je k dispozícii neobmedzene," uzatvára Ján Bielik, jeden zo zakladateľov.
GLOBALEXPO Predstavenie (Slovensky) from GLOBALEXPO on Vimeo.