Alpro je dlhodobo synonymom rastlinných alternatív mlieka a mliečnych produktov. Cieľom novej kampane je ukázať, že rastlinné produkty nie sú určené iba ľuďom s intoleranciou na laktózu, či inými zdravotnými obmedzeniami. Sú tu pre každého, kto si vyberá zdravé možnosti a myslí tak i na životné prostredie.
Víťazom tendra na adaptáciu globálnej časti a celú tvorbu kreatívy lokálnej kampane sa stala fullservisová agentúra LIČI AD.
Napriek tomu, že súčasťou globálneho spotu je Usain Bolt, hlavným protagonistom je Filip – chlap v strednom veku, ktorý sa snaží malými krokmi zlepšiť svoj životný štýl. Cieľom je komunikovať, že my sami sme ústrednými hrdinami našich príbehov.
Výzvou pre agentúru bola tvorba lokálne orientovanej kampane, ktorej nosným prvkom sú texty. Alpro v nej podporuje každodenné rozhodnutia. Outdoorová kampaň je v oboch krajinách posilnená menšími výzvami na sociálnych sieťach. Všetky formáty majú spoločný hlavný komunikačný prvok, a to „Good for you“ moment.
„Dobre robíš, resp. dobře deláš je synonymom oslavy správnych rozhodnutí a malých krokov k lepšej verzii seba samého, k prírode. Vážime si prejavenú dôveru a široký priestor, ktorý sme dostali. Nielen na tvorbu kampane pre oba trhy, ale i následnú realizáciu celého projektu.“ vysvetľuje Milena Ivanova, kreatívna riaditeľka agentúry LIČI AD.
V rámci kampaní je zastúpený nielen digitál – social media – Facebook, Instagram a Youtube, ale aj displejové kampane v televízií a OOH. Kampaň bola vo februári spustená v Prahe od marca ju nájdeme aj v uliciach Bratislavy. Kľúčový vizuál bude naďalej komunikovaný aj v rámci menších projektov a súťaží.
Vizitka kampane:
Klient: Alpro
Agentúra: LIČI AD
Creative Director: Milena Ivanova
Account Manager: Katarína Kubáňová
Art Director: Kristián Balco
Copywriter: Lucia Klasová
LIČI AD tak rozšírila portfólio svojich klientov o ďalšieho zástupcu značky Danone. Okrem Alpro je to aj Actimel, Activia a Provamel. Medzi slovenských klientov patrí aj Fit&Co, ENVI PAK či Slovnaft.