StoryEditor

Nikdy nedozrej! Na to je tu brandy, tvrdí v novej reklame Soberano

20.03.2020, 09:25
Autor:
TSTS
Autorom kampane je agentúra Mark BBDO, o PR sa stará 1st CLASS AGENCY.

Španielske brandy Soberano na slovenský trh dováža ST.NICOLAUS už nejaký čas. Aktuálne prichádza s novou kampaňou orientovanou na mladších spotrebiteľov, ktorí vedia oceniť kvalitu a jedinečnosť.

Kým pred časom kraľoval vo všetkých vyhlásených baroch gin, najnovším trendom vo svetových metropolách je veľký boom brandy ako samostatného nápoja a tiež v miešaných drinkoch.

Aj preto vznikla nová kampaň na Soberano od renomovaného španielskeho producenta González Byass.

Tvárou kampane je Slovák Boris Ivan, globálny brand ambasador spoločnosti González Byass. Rodák z Popradu po mnohých medzinárodných barmanských úspechoch zakotvil v Španielsku a venuje sa práci s ultra-prémiovými značkami spoločnosti. 

V spolupráci so ST.NICOLAUS predstavuje Soberano na rôznych podujatiach zameraných na rozvoj spolupráce barmanov na Slovensku. Je zároveň garantom špičkovej kvality spomínaného brandy.

„Pre Borisa Ivana ako novú tvár značky Soberano sme sa rozhodli práve preto, že sa naším headlinom riadi aj v skutočnom živote. 340 dní v roku trávi mimo domova, cestuje po celom svete a život si vychutnáva plnými dúškami. Sám sa v živote riadi heslom Nikdy nedozrej!  my k tomu dodávame - Na to je tu brandy!,“ hovorí brand manažérka značky Veronika Slováková.

Mark BBDO

​Základný headline kampane vychádza z filozofie, že človek nemusí dozrieť na to, aby si vedel vychutnať život. Kampaň bude nasadená od začiatku marca do konca apríla, prioritne na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a YouTube.

Autorom kampane je agentúra Mark BBDO, o PR sa postará 1st CLASS AGENCY.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 14:35